Och det blev otroligt gott! Hade kunnat ät...

2012-01-10_17_37 (MMS)

Och det blev otroligt gott! Hade kunnat äta massor! Men stod emot, blev matdosa i stället! Så imorgon ska vi till gymmet, då kör vi både styrketräning och simning! Har precis sagt hej då till morran, han åker hem till Irak imorgon och hälsar på, och jag tycker det känns jobbigt, trots att jag inte umgås så mycket med honom, så har jag under den Här julen lärt känna honom ännu mer, han är ju en familjemedlem nu! Jag är så glad att Patrik bara åker till krokom och bara är borta söndag-torsdag! Tur att maggan inte är allt för lik mig, hon klarar det nog bättre än jag skulle gjort! Min syster är så cool! Ingen nervhöna som jag! Nä nu hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0