Nyårsafton

hundra år senare så kommer äntligen lite bilder från vår trevliga
fest på nyår, som spenderades med
Patrik, Angelina, Erica och Anders, Madelen och Daniel och Magdalena!



Tre Pinglor



Angelina ville också vara nyårsfin och fick så klart låna min glitterklänning!!



Magda och jag



Maken



Vid middagsbordet,
till förrätt, Tunnbrökorgar med räkor och gegg till havsfläskälskare,
och salladsfyllning till oss andra
Varmrätt blev det Oxfilé och potatisklyftor, hemmagjord rödvinssås och bea
Gratinerad frukt med vit choklad till efterrätt





Finaste Erica och Anders




Madelen och Daniel



12slaget och Madde och Daniel ska röka cigarr



Patrik Erika och Anders



Magda och Patrik



Välkommen 2012



Patrik firade stort!



Magda digga min mössa

Ja det var väl det, en riktigt trevlig kväll blev det med många skratt,
god mat, trevliga vänner, en tur till stallet i sedvanlig ordning!

Nu sitter jag här ensam igen,
Patrik har dragit till Krokom för att jobba och slita igen,
tur det är någon som får in pengar här i familjen!
Själv är jag ledig i morgon och på tisdag,
så i morgon ska jag och maggan på gymmet,
jag ska få nya övningar, och maggan ska skriva in sig,
sen får vi se om vi orkar träna nåt, har ju som kört ganska hårt i helgen med träningen,
nu jämarn ska vi ändra på bullarna!!!

Sen så ska Angelina sova hos mig i morgon, så maggan och Morran
får umgås lite innan han ska ut och resa!

Så god natt och sov gott!!!


Kommentarer
Postat av: syster

haha vad konstig angelina såg ut ! tack för att du kom och umgicks lite med mig ikväll, blir förhoppningsvis fler såna men med bättre filmer sen när morran lämnat landet!

2012-01-08 @ 23:30:58
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0