Hejsan

Som sagt, väldigt lugnt här..
ska se om jag kan updatera med lite bilder i morgon,
nu vill jag bara hoppa i säng!

Har suttit och kämpat för att göra en ny blogg åt Make up Store!
Nu är det slut med musarna,
ut med det gamla in med det nya,
eller hur???
 

Vad tror ni om Two Colours??
Maggans tanke, vi ändrade lite,
men kommer bli så bra!
Har hittat en ny blogg också som är helt super,
funderar starkt på att flytta denna blogg dit med,
mycket roligare blogg där måste jag säga!!

Men nu, dags att sova!
Jobbar bara någon timme i morgon då jag ska ha en hudvård direkt på morgonen...
Sen ska jag på gymmet,
nyårslöftet!
Jag kämpar ´på, men nån gång måste jag väl få igång rutinen???
Och maggan ska ju också börja träna!
Men nu ska jag verkligen kämpa för att få ordning på matrutinerna med!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0