Hej hopp!!

vilken bra dag,
Efter besöket hos Anna åkte jag till Farmor och Farfar och hälsade på
fick go fika som vanligt,
Alltid lika mysigt att få se dem!
Sen hem och hänga tvätt,
så åkte jag och hämtade Maggan och Angelina,
drog till affären för att inhandla till vår traditionella tisdagsmiddag,
Idag lyxade vi till det med Bakad Potatis med Kyckling och Ranchröra,
Otroligt vad gott det blev!



Ser kanske inte lika gott ut på bild,
men vi är grymma tillsammans,

Bjöd även med mamma så hon fick äta,
sen drog jag och Maggan till gymmet för att få fettet att gråta!
Så hem, mamma hade somnat på soffan,
i väntan  på att jag skulle komma hem igen då jag lovat att
klippa och färga henne

och nu sitter jag här i soffan, ser SitcomTisdag,
Saknar sällskap,
men det har varit en trevlig dag!
Igår blev det film hos lillasyster med,
blev ju jobb hela dagen

I morgon ska maggan och jag fortsätta vara duktig,
så in på gymmet, vet inte hur mycket vi gör,
är rätt mör i kroppen,
sen ska vi kika lite på träningskläder,
blir lite roligare att träna då,
och sen är det jobb hela dagen,
Sen har Magda bjudit på mat, så förhoppningsvis drar jag dit efter
jobbet och myser lite!!
sen är det ju faktikst torsdag igen,
och då kommer ju mannen i mitt liv hem igen!!!
Hoppas verkligen han kommer ha tid att umgås lite i helgen,
speciellt som vi ska till Sundsvall på lördag och bo på hotell!!


Magda och jag på arenan



Förra veckans middag,
Fetaostgratinerad fläskfile, potatisvåfflor och bea!!



Älskade Tequila, fläker ut sig i elementsängen...
Kul att de älskar den alla fall!!
Idag har de bara andats in luften utifrån då jag öppnat dörren,
och sen snabbt vänt klacken tillbaka till sängen för att fortsätta mysa inomhus!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kan man få tigga åt sig recept på både kyckling och fläskfilen? :)

2012-01-30 @ 22:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0