härliga måndag!

Blev ingen träning i dag,
men en promenad till Pinoccio för lunch med Johan och Lena och planera
våren med KU,
Sen gick jag till Maggan och slöt upp med Mamma där,
väntade in Angelina och sen tog vi en liten raggarrunda!
Lite fika och besiktning av Palatset,
köpte kattmat och kommer hem och inser att jag tagit fel mat,
jag har tagit trekanter, och de fixade inte mina katter att äta,
de bara sölade och strödde maten runt sig,
så de måste ha runda kulor, då har de lättare att tugga...
och eftersom jag köpte 10 kg så kändes det jobbigt att tvinga i dem
det, så jag ringde och frågade om jag fick byta,
så i morgon måste jag ta mig till Djurmagasinet igen och köpa rätt!

Sen var det iväg till KU,
mysigt att träffa alla igen efter juluppehållet,
de är ju verklgen så himla härliga ungdomar!
Så kärleksfulla och glada!
Och så fick jag lära känna en ny ledare,
Pappas favorit präst med det vackra håret,
och vackra namnet, Sandra!
Ja det blev en mycket trevlig kväll!!!
Ser fram emot denna vår, och hoppas verkligen jag kommer kunna vara med
på nästan alla träffar!

I morgon är det dags för middagslagning med Maggan igen,
och som det ser ut just nu så ska vi även bjuda dit mamma,
för att hon sen ska stanna och vara med Angelina så kan jag och
maggan dra till gymmet på ett kvällspass!!

Sen på onsdag så blir det jobb igen,
dels ska vi vara med på Tjejkvällen på Arenan
där jag ska visa lite sminktips och grejer!
Och på torsdagkväll ska vi till Köpmanholmen och ha tjejkväll där!
Så det blir mycket kvällar,
på fredag blir det jobb heldag,
och på lördag..

Men sen ska jag inte planera in något annat,
jag vill bara få vara hemma och vara med min man!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0