Var på 3D bio med Angelina igår, mästerkat...

2012-02-05_15_26 (MMS)

Var på 3D bio med Angelina igår, mästerkatten i stövlar! Jämarn vad bra den var! Och att se 3d med barn är ju helt fantastiskt! Att höra alla, wow! Åh! Coolt! Vad häftigt! När de ser vilka effekter det verkligen är med 3d! Den var även mycket bättre än transformers 3d ! Innan var vi på badet där även maggan var med, men sen skulle hon jobba och jag var sugen på bio! Skulle vara ledig idag, hade plockat fram allt skräp, fyllde hela hallen, för jag hade tänkt göra nytta och åka och slänga allt! Skulle städa, träna, köpa hårfärg och umgås med maggan, laga mat till Patrik som blev hemma i veckan! Men så har Maja blivit sjuk så jag måste in och jobba.! Bra med pengarna, men det blev så mycket jobbigare att ta tag i resten efter jobbet! Vi får väl se! Plus att Patriks nya fina röda Volvo inte alls verkar funka! Den startar bara när den vill, ganska värdelöst! Får väl se om Patrik kan få ordning på den! Nä nu ska jag göra mig klar för jobb! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0