jobb jobb, träning, jobb

Hej hopp!!
Patrik har varit hemma i veckan, och jag har jobbat varenda dag!
Maja är fortfarande sjuk så jag kämpar på!
Så har jag varit på 2 BOdy Combat pass i veckan, svinigt jobbigt men samtidigt så kul!
Och så skönt att känna att det verkligen tar, och då menar jag med grym träningsvärk som bevis!!

Ska göra mig klar för jobbet nu,
tänkte bara visa vad jag gjort....;)



Håret är mörkt igen, egentligen rött... ;)
Blev sååå less på det blonda, så slängde i en toning!

Kommentarer
Postat av: lisbeth

det blev supersnyggt men en skönhet passar ju i allt kram

2012-02-10 @ 10:55:01
Postat av: Johanna

Olala! Snygging där! ;)

2012-02-12 @ 21:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0