Alla hjärtans dag!

Ja eftersom jag är såå dålig på att blogga tänkte jag att jag slänger in lite hjärtansbilder
till er i dag!



Min älskade man,
han är verkligen världens bästa och jag är såå glad att jag har honom vid min sida,
han gör mig så glad och ger mig så mycket att vara glad för!





När Patrik friade till mig för 2½ år sedan så gav jag honom en 'hjärtan på tråd'
och detta är den blommans bebis, mamman lever också fortfarande,
trots att jag är helt värdelös på att få mina blommor att leva,
En riktigt kärleksblomma!!



Och kan ni tänka er, om ca en månad så firar jag och Patrik 9 år tillsammans!!
Helt otroligt vad tiden går,
snart firar vi10 år och då blir det party!!!

Hoppas ni haft en bra alla hjärtans dag!
Själv så har jag haft en hektisk dag på jobbet,
sen kom Morran och hämta mig och vi åkte hem till mig,
där hade Maggan och Angelina gjort i ordning tacos åt oss!!
Så himla mysigt!
Var tänkt att det skulle bli träning, men jag var såå trött, så vi tar det i morgon
i stället!

Kram



Kommentarer
Postat av: lisbeth

så fina o romantiska bilder ni är så goa att man får en tår i ögat av kärlek kram

2012-02-15 @ 11:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0