Vilken statistik

den flög verkligen i luften igår då jag tog tag och bloggade lite!
från att ha haft stadiga 22 personer som kollar in varje dag till 123 var lite av en chock!
Kan ha att göra att Anna länkat min blogg, men det bryr jag mig inte om,
alltid kul att se att det är många som varit in..;)
dock inte en enda kommentar!

Jaja, jobbar på MUS idag, ska strax packa ihop och spring på gymmet,
ikväll är det Stripdance som gäller,
men efter gårdagens BodyPump är man inte så kaxig, grymt vilket jobbigt
program det var igår!
Tur dansen är ganska så lugn..

Fick beröm av en av tränarna igår, hon tyckte det var imponerande hur
duktig jag varit att åka dit och träna, har ju faktiskt varit där minst 3 gånger i veckan...
Tyvärr ser jag ingen större skillnad förutom att jag känner att jag orkar mer,
har större muskler och är piggare,
och det är ju riktigt bra!
Men hade hoppats på att skrämma bort nåt kärlekshandtag alla fall...;)
men det är ju det där med maten också,
så därför har jag från och med idag sagt att jag inte ska dricka nån dricka eller äta nåt godis
och fortsätta med hårdträning i stället, är ju bara 2 veckor kvar nu tills vi drar,
så man kan ju boosta lite, som tur är finns ett jättefint gym på båten,
så slipper man ligga allt för mycket plus när man kommer hem!

Vill ju vara snygg för min man!

Jaja, men nu ska jag göra lite mer nytta!
Ha en bra kväll



Åhh.. varför är man extra sugen då man bestämt sig för att inte äta??
Nä, en rejäl middag ¨på det här så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0