Torsdag

och jobb hela dagen och kvällen,
typiskt att det var fint väder enda dagen som jag jobbar hela dagen,
nu har jag ju ändå ingen möjlighet att klippa den där
jämarns mattan som växt till en hel äng när det regnat!
Visst jag kanske inte prioriterar den allra först, men jag kommer
ju hem först 19.00 och då är man inte så sugen om det inte är supersoligt,
men man kan ju som tycka att Herr Nylander skulle kunna prioritera huset och gården före
garaget en kväll??
Nä jag ska inte klaga,
min fantastiska mor har faktiskt erbjudit sig att klippa den i dag om det fortsätter vara uppehåll när hon slutat

Själv jobbar jag till 21.00 minst ikväll...
tur jag jobbar halvdag i morgon, skulle vart helt knäckt annars!

träningsvärk fick jag faktiskt också från stripdancen itisdags
superkul var det!!
Lagom, stretchande och kul!
hoppas verkligen att vi får lära oss något nytt nästa gång,
och inte bara upprepa samma sak som vi gjorde nu,
för då kommer jag tycka det är tråkigt!

Mimmi kommer ju på söndag, och har med sin lilla bäs Vincent,
längtar så!!
Så föhoppningsvis så vill hon följa med och titta på när vi dansar så får jag gå dit även fast hon är
här..;)

Hade tänkt fara på Maran i helgen, skulle ju vart så kul,
men känner att jag orkar inte,
så vill jag hellre vara hemma med min man och umgås lite!
Har ju saknat honom så,
och vi har haft fullt upp i veckan så vi har bara sovit tillsammans,
har inte hunnit träffa han något alls egentligen...

nä nu ska jag ladda för jobbet!
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: syster

haha så bra väder blev det ju faktiskt inte! kom nyss hem och är dyyyngsur! Men, jag klagar inte! Vi måste ta nån myskväll nu när hösten dragit igång ju:)

2011-09-08 @ 14:12:36
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0