tisdag

kul att ni verkar hänga med då jag uppdaterar..;)
men dåligt med kommentarer...

Väntar på mammsen som ska hjälpa mig att handla kattmat och växla
alla mina småpengar!
sen ska jag ju på jobbet.

Nackdelen är ju att dagarna blir grymt långa när man är ledig halva dagen och sen jobbar kväll,
inte riktigt min melodi,
skulle hellre börja jobba kl 6 på morgonen och sluta tidigare!
Denna vecka är alltså in min favoritlåt,
bara kvällar och även vipkvällar på det så blir senare än vanligt.
hade nästan hellre jobbat hela dagen och kvällen...
Men det blir bra med pengar!

De går ju alltid åt

så är jag ju ledig mån- ons nästa vecka då Mimmi och Vincent kommer!
Blir supermysigt!!
Superlängesen Mimmi var upp, så ska bli härligt att få rå om dem lite!

Så ska jag ju ladda för StripDance ikväll!!
Kommer bli kanon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0