Stockholm with Mom, Sis and Angie

Ja tänkte väl försöka uppdatera lite från stockhomsresan med mamma, maggan och angelina då..



Angelina och jag klara för en kväll på Gröna Lund och Eric Saade!



Mamma och jag


Maggan och jag



Knasiga familjen



Eric Saade var riktigt grym!

Mamma och jag åkte karuseller som aldrig förr,
Insane, Katapulten, Twister och den gamla berg och dalbanan,
vi skulle gå spökhuset men just då vi kom så hade de stängt den... Attans, jag som verkligen sett fram emot det!
Så gick vi Lustiga Huset, åkte Blå tåget och slänggungorna med Angelina.
Riktigt trevlig kväll!!!



Underhållning hitta vi lite här och där!
Vi hade väldigt kul tillsammans och jag önskar att jag kunnat vara med dem hela helgen då
vi äntligen gjorde något tillsammans!!
Jag hoppas så att vi får möjlighet att göra om det!




Så var vi på Nickelodeon dagen med Angelina på söndagen,
och kom riktiga regnskurar emellanåt, men annars var det soligt och fint,
Svampbob och Dora kom, Sean banan sjöng -Skaka Rumpa!
Mohombi gav lite sommarkänsla och massor av godisregn.
vi köpte brända mandlar i mängder och då får man tydligen mängdrabatt!!
Gillas !

Så hitta Maggan kärleken,
men vågade inte prata med honom, så jag fixa så hon fick en stor kram av honom,
tyvärr missade jag den..
men ni ser fortfarande lyckan i ögonen på henne..
Tror aldrig nånsin jag sett henne så rörd nån gång av nåt så enkelt!
Jag börja nästan också gråta!



Lyckligaste dagen??



se hur hon trånar, och håller om Panflöjten vi köpte till henne!!




Allsång!!

Tack min underbara familj att ni ville göra detta,
mycket mycket uppskattat!!
verkligen ett minne för livet, älskar er och har haft en underbar helg!!!

Kommentarer
Postat av: syster

hahaha jag ser verkligen hemsk ut de där dagarna alltså, att indianen ens vågade krama mig!

2011-09-01 @ 20:32:21
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0