Mimmi och Vincent

Hejsan hoppsan!
Här kommer bilder från när Mimmi och Vincent var upp!!!



Patrik var väldigt snabb att plocka upp Vincent så fort han kom hem från
jobbet!



Älskade Mimmi



Vincent badade i vår tvättkorg



Han var väldigt nöjd att ligga på sminkbordet medan jag sminkade mig!!
spegeln är en bra vän!



♥ Vincent



Patrik var gärna med och badade Vincent



sån liten sötnöt



jag och lillpluttas



Var ju på Bio med Mimmi och Magda!!
Supertrevligt, vi såg Bridemaids och skrattade oss till träningsvärk!
Fler såna kvällar mina vänner,
bio på en måndag är sjukt underskattat!
Jag ÄLSKAR verkligen att gå på bio!



Vackraste



Mamma fick vara barnvakt medan jag och Mimmi drog till badhuset
och lekte av oss lite!!
Underbart kul!!



Patrik blev nog lite förälskad



Så var det ju dags att säga hej då och sätta sig i bilen på väg hem igen...
ensam..
som ni ser så var det inte det lättaste...
USCH vad jobbigt det är att säga hej då till Mimmi,
man vet ju inte när vi ses igen,
och jag har alltid så otroligt kul med henne,
hon är så lätt att ha här, så var det ju extra kul att Vincent följde med hit upp!!
Men det var 4 underbara dagar, och vi hann med ganska mycket, samtidigt som
tiden var alldeles för kort,
10 veckor var alldeles lagom tycker jag, då var det inte lika jobbigt att säga hej då,
och då tyckte man ju att det var skönt att få komma hem igen med!
När ska vi ordna det igen???

Du är en så fin vän Mimmi, och jag älskar dig så!
Glad att du hann med att träffa min pappa med!
Nu längtar jag tills nästa gång vi ses så jag kan visa dig mer av vår fina stad!

Pusss


Kommentarer
Postat av: s-mor

det var verkligen jättefina bilder

2011-09-21 @ 08:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0