åh Fredag

Hej hopp,
ja nä regnet fortsätter ösa ner,
tycker faktiskt inte att det gör så mycket,
lite mysigt faktiskt!

Ska dra iväg på gymmet nu, men tänkte att när jag
lix startat datorn får jag väl slänga in ett inlägg med så pappa blir glad!

Jobbar till 18 idag på FIN,
och efter det ska jag åka till Magda med lite mat och umgås lite
då min älskade man älskar sin folkrace mer än mig i helgen
och jag älskar inte folkrace, speciellt inte i dåligt väder!!

Tur för honom att vi ska på bröllopsresa snart,
för annars hade han nog fått stanna hemma i helgen,
saknar honom för mycket!!

Men det ska bli underbart att åka på kryssning,
vi håller tummarna bara att det blir bra väder!!!!!!

Nä iväg och forma kroppen till snyggaste frun på båten!

trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: s-mor

alltid lika kul att läsa din blogg Man blir så varm i hjärtat kram

2011-09-09 @ 12:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0