till havs

Hej hopp all fina!
Skickar ivag ett snabbt inlagg nu,
som ni ser finns inga a,a och o med prickar,
men jag antar att ni kan lasa anda.
Vi har det super, igarkvall akte vi fran Messina och har varit till havs sen dess,
det blaser ganska mycket och det har varit bra sjogung i baten, mysigt nar man sover,
men jobbigt da man ska ga,
det marks bara pa balansen och pa gardinerna att det svajar, sa det
ar ganska skapligt anda.

Vi iat pa fin restaurang igarkvalll, dar vi har reservaerat bord,
sa blev vi pacerade med ett annat gang fran sverige, 4 medelalderspar,
kan ju saga det att vi ar inte manga som ar yngre har,
men manga blir yngre for har kan man gora botox!
Alla fall sa var de jattetrevliga och tillater vadret sa ska vi spela minigolf med dem
ikvall!

Annars ar allt super,
vi har atit lunch i buffen, dar far man gora egna hamburgare!
Och maten ar suveran!

Jag har dansat linedance ocksa!

Imorgon kommer vi till Aten sa far se om det blir nagon utflykt da!
Hoppas ni har det bra alla, nu ska jag ga och sola och patrik ska nog
spela poker!

Puss och kram!!

bilder kommer nar jag kommit hem!


Kommentarer
Postat av: Roger

Kanske blire kultingar sendå!!!!!!!!!!!!!

2011-10-11 @ 18:12:11
Postat av: syster

jag hejjar på rogers inlägg! du måste ju ha ett bröllopsresebarn då det inte blev nåt bröllopsnattsbarn! jag har blivit med kissekatt även, så nu kan min katt(Jasmine) leka med Nissan och Tequila! De mår bra för övrigt, men de saknar er, det gör jag också:D puss på er!

2011-10-12 @ 00:33:19
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0