myser

hej hopp!!
Hoppas allt är bra med er,
här är det kaos,
men lyssnar på julmusik och blir glad i själen igen!!



Hela gänget då vi firade mammas födelsedag i onsdags!
Middag på Il Romanos blev det,
och en mycket trevlig sådan!!

Sen åkte mamma hem och vi andra stannade hos Linda för att se
filmen 'Annie' #nostalgitrip

Igår var jag på stan med världens bästa Lisbeth!
Hon ville köpa ett par vinterskor åt mig i tidig födelsedagspresent,
så vi strosade runt lite och hade väldigt trevligt!
Alltid lika mysigt att umgås!

Sen var det jobb,
och efter det följde Magda med hem och fick sig lite mat,

idag börjar jag kl 13.00
och sen ska vi nog äta med Erica och Anders,
har inte hunnit träffa dem efter resan, så det ska bli trevligt!
I morgon jobbar jag till 15.00
sen blir det fest hos Lina med jobbet,
och på söndag är det kalas hos min älskade lillasyster Kajsa
som fyllde 8 år i tisdags!!!

Fullt upp alltså!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja dom är verkligen super! Synd att du hann köpa en gama innan dem kom. Jag har GHD´S plattänger för beställning ;)

2011-10-28 @ 09:42:33
Postat av: maggan

vad är det för plattång anna pratar om, köper du en ny tar jag din gamla! haha för den rosa jag fick fastnar ju bara:(



och du, bara du o linda som klarade er från sleepy eyes!

2011-10-28 @ 22:22:49
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0