köpmiss

hej hopp igen!
suttit och myst och druckit te,
älskar att kliva upp tidigt på morgonen nu då det är mörkt ute
och känn den kalla luften...

har lyckats med värsta köpmissen på länge...
skulle köpa en ny mascara,
kommer hem och ska måla och ser så klart att jag tagit en BRUN mascara!!
tänkte att jag skulle köra med den ändå,
men så när jag var på stan såg jag att den var på erbjudande,
så då tänkte jag att jag köper en ny ändå,
tittar noga så jag inte tar en brun,
men när jag kommer hem och ska måla så ser jag att jag tagit en BLÅ mascara denna gång!!!

Slår var om att det var kassörskan som bytte den,
för jag är ganska säker att jag tog en svart!

Så nu måste jag ju köpa ännu en...
dagens I-landsproblem!

Så var vi på Apoteket igår som hade invigning,
och där gjorde de teknisk analys av ansiktet,
så självklart kollade jag eftersom jag har såna problem med att jag är så fet i hyn,
och även om jag misstänkt att jag var en typisk blandhy fick jag det verkligen
på papper nu!!
Jag har på 3 av 4 ställen hon testade på 0 fukt i huden!!
och sen hade jag istället en hög överproduktion av sebum (fett) i ansiktet!
jag har ju själv insett, sen jag gifte mig,
att jag har mycket rynkor runt ögonen, och satsat på väldigt återfuktande ögonkrämer,
men inte sett någon större skillnad....
ser ändå 50 år när jag skrattar,

så jag passade på att köpa det hon rekomenderade,
SkinPlan, rengöring, ansiktsvatten, ansiktskräm och en superåterfuktande ansiktsmask



och självklart testade jag så fort jag kom hem!
Och jag känner verkligen en stor skillnad!!
Helt fantastiskt, ser när jag ler att jag ser helt slät ut,
så detta kanske var räddningen,
ska dit igen om 3 veckor och se om det blivit någon förbättring i hyn!

ledig idag, så får se vad jag hittar på!
äter lite annanas kanske??
Min last från kryssningen, åt verkligen annanas till frukost, lunch, mellanmål och kvällsmål,
älskade det, så underbart gott, men bara färsk annanas!!!

sen ska vi ut och äta med mamma ikväll och fira henne i efterskott!

vad tycker ni om min nya design??
Ni har väl inte missat nedräkningen till julafton???


Kommentarer
Postat av: s-mor

kul med nya bloggen ja man ser verkligen att du ÄLSKAR julen kram

2011-10-26 @ 13:57:22
Postat av: julia

fin blogg:) allt bra?

2011-10-26 @ 14:12:37
URL: http://nattstad.se/juliabrondum

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0