Fika i Tranås! Vi landade i Linköping igår...

shot_13177411366 (MMS)

Fika i Tranås! Vi landade i Linköping igårkväll och sov hos Patriks bror och fästmö, så har vi strosat på stan hela dagen och handlat lite snygga kläder till herr Nylander! Lunch med fästeparet hann vi med också. Sen blev vi less och åkte vidare hit till Tranås, överraskade Therese på Åhléns och nu väntar vi på att hon ska sluta så vi ska handla lite mat och sen hem till deras underbara herrgård och mysa! Helt underbart höstväder och jag är bara så lycklig och nöjd över all tid jag får spendera med min man!


Kommentarer
Postat av: s-mor

kul att få lite rapporter om hur ni har det .Hoppas ni har o får det trevligt under eran resa kram

2011-10-05 @ 17:03:50
Postat av: syster

mera bilder!!!:D ha det underbart kära syster, och hälsa maken din, nu ska jag till kissarna en sväng:D

2011-10-05 @ 20:22:50
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0