Bröllopsresan första veckan

Hej hopp!
Här kommer lite updatering från första veckan av vår bröllopsresa
övik-rättvik-linköping-tranås-linköping-stockholm



Rättvik

Vi kom till Rättvik väldigt sent på lördagkväll,
och där stod de med öppna armar och hälsade oss välkomna!
Helt fantastiskt att man är välkommen så efter att inte ha setts på 5 år,
och det var precis som igår när vi sågs, som att vi aldrig varit ifrån varann,
inga krusiduller utan bara stor kärlek!
Underbart!!



Emma och jag på väg till styggforsen



Patrik och jag vid styggforsen



Andrea, jag och Emma



The Gap



Styggforsen



Så var vi till Ladugården där Ragnhild jobbar,
Patrik fastnade vid grisarna



Så var vi in och kollade till kossorna också så klart,
helt otroligt vad de kommit långt, en robot som mjölkar!
Kossorna går lösa och går och mjölkar sig när de känner för det, är inte det fantastiskt?



Middag på en jättemysig sommarrestaurang, Jöns,
hur mysigt som helst, verkligen ett fint minne,
Ragnhild, Andrea och Patrik



Åt supergod mat och hade så trevligt!
Jag, Emma och Bosse



Själkvklart gick vi ned till Siljan också,
smultronställe #1



Finaste utsikten,
älskar detta ställe, speciellt på kvällen då man ser alla lampor lysa som ett
glittrande band!



Hösten är otroligt fin



Min man ♥



Äkta dalasnickarglädje
så fint!



Solros



Smultronställe #2
Långbryggan i Rättvik
Älskar att gå på denna, så många minnen och fina stunder,
och så vackert!



och nu har jag fått dela det med Patrik!!


Tack familjen Garnäs-Wennberg för er gästfrihet!!
Älskar er!!




Hoppar till Vistelsen i Tranås eftersom vi var i Linköping 2 gånger



Finaste Therese!
Vi gjorde Mjölby osäkert,
alla låste in sig och vi fick parkera, äta och handla helt ostört..;)



Jag och Patrik,
konstaterade att han måste klippa sig...



Fick sminka Therese innan hon skulle till jobbet,
och även fixa frillan!





Förstår inte varför jag inte kan vända på denna bild,
men ja ja, lite charmigt så här med!

Mysigt att få träffa Therese lite och umgås,
alltid lika trevligt!
Önskar det kunde vara oftare




Linköping

Patrik och jag gick på stan hela tisdagen,
shoppade massor till Maken och lite mindre till mig.
Men det var så mysigt att få gå på stan med honom,
bara strosa runt lite,
Linköping är verkligen en jättefin stad,
hade aldrig varit i stan tidigare, bara på tågstationen och hemma
hos Micke och Emilia.

på torsdagen då vi kom tillbaka till Linköping var vi
på ikanohuset, Patrik gick till Zigges och klippte sig,
snygging,
så handlade vi lite ljus och småsaker på IKEA.

Sen på kvällen så for vi och bowlade och sen åt vi där
på restaurangen,
Snacka om chock då vi fick in maten och fläskfilén såg ut så här



Jag satt bara och gapa, har de verkligen tänkt att jag ska äta RÅ fläskfilé???!?!?

Men ganska snabbt fattade vi alla att köttet låg på en stekplatta,
så man fick steka köttet själv..



Så ganska snabbt var det ätbart...
Och så gott det blev, jag är bra duktig på att göra fläskfilé märkte jag!! ;)



Fästeparet Emilia och Mikael



Jag och älskade



Så åkte vi ju alla till Stockholm och såg på bio på Heron City
tills johanna skulle sluta så vi kunde äka hem till dem och umgås lite!
Emilia och jag



Patrik och Mikael



Vi spelade lite Rockband och hade väldigt trevligt!
På lördagen fick jag och Johanna en heldag tillsammans då grabbarna
åkte på folkrace,
Mycket trevligt tyckte jag, vi åkte till skärholmen och glisa runt i butikerna,
fikade och pratade massa skit,
vi hyrde film, såg Doggelito vid godiset, och åkte hem och såg
Trassel!
tycker det är synd att de bor där nere,
Hade vart trevligt att ha dem hemma!

Fast så är det med alla vi träffat denna vecka,
önskar så att de bodde närmare så man kunde ses lite oftare!
Men det är trevligt att få åka ner så här med!

Ja då var hela sverige veckan slut!
Vi hade en härlig vecka, men det bästa var nog att
jag och Patrik var tillsammans hela tiden,
det älskar jag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0