fullt upp

Hej hopp,
här är det fullt upp!
I fredags så kom Magda och William hit och åt tacos,
klippte Magda inför helgens bravader.
I lördags så jobbade jag först,
sen hem och sminka Susanne och hennes vän inför
partaj!!

Sen var det dags för firmafest hos Lina!



Stal bilder från lina, men av någon konstig anledning är de jättesmå..
Det var jag, Magda, Maja, Lina S och Lina G
En mycket trevligkväll!!

Sen fortsatte vi ut på krogen, Olles blev det så klart!
Där hade jag mycket trevligt,
mycket trevligt folk ute!
Så efter  att ha kört hem Lina S till Bonäset och Lina G till Husum var
jag äntligen på väg hem, plockade upp Magda i stan och körde hem henne,
och en kille hem, som sedan visade sig bo bara ett hus ifrån mig,
och att jag faktiskt jobbat med honom!
Lite kul med nya grannar!

På söndag så var det dags för kalas för min älskade lillasyster
som fyllde 8 år i tisdags!!
Supermysigt som vanligt, och ännu lite
mysigare eftersom jag fick så många kramar som jag
annars brukar tjata till mig...;)
Väl hemma satte jag mig i soffan och somnade, 2 timmar,
behövdes efter en natt med lite sömn..

Igår så städade jag för fullt, dammtorkade,
handlade och strosade lite med maggan på stan för att
hitta inspiration för helgens kommande bravader!
Sen var  det dags för KU som jag inte varit på på flera veckor,
denna gång var det övernattning!
Så mysiga ungdommar vi har där, verkligen en liten guldgruva!
Tänk om alla var lika omtänksamma och gulliga som dem!
hittat min önskejulklapp!!

Wii We Dance,
snacka om kul spel, och jobbigt var det också så det
blir ju träning att hålla på med det!

Så i morse så åkte jag till Susanne för att vakta hennes små
guldklimpar då hon hade möte,
fick lunch och sen lekte vi  hela förmiddagen!
Så mysigt att få vara där, och att de var så
glada att ha mig där trots att vi inte setts så mycket,
men förhoppningsvis så blir det fler gånger nu!

Sen raska steg hem där Emelie väntade för
att få en provsminkning inför stundande bröllop.

När jag var klar med henne så kom
Jessika och hennes vän in för provsminkning inför
deras första spelning nästa lördag den 12/11
på Sidensjö Bygdegård!
De har ett eget band med 2 killar
och ska spela då,
och ville så klart ha experthjälp!

Sen testade jag lite halloweensminkning på mig själv,
och nu sitter jag här...
Ska snart åka och hämta herr nylander som är på hockey ikväll!

i morgon blir det äntligen jobb!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0