uppdate

Tjoho!
En snabb uppdatering,
ska cykla på affären och hämta ut min nya mobil.... :)

I lördags sminkade och stylade jag frisyren på en av de vackraste brudar jag sett!
Ledsen över att jag inte hade möjlighet att se vigseln,
men längtar efter bilder i stället!!!



Härlig förebild :P



Hon skulle sätta i vita rosor vi vänster öra senare, så de inte skulle hinna dö...;)

Otroligt vacker var hon, och kan tänka mig att hon var om möjligt ännu vackrare i klänning vid sin blivande make!
Önskar er all lycka och hoppas att ni fick en helt fantastisk dag!!!


I söndags var det ju Morsdag,
så då kom Mamma och Lassa, Maggan och Angelina, Lisbeth och roger hit och åt middag med oss!!
Mycket trevligt!!
3 av mina favoritmammor samlade vid samma bord, händer inte allt för ofta,
men det var mycket uppskattat!!

Bilder kommer!!

NU drar jag
jobbar på fin 14.45-18.15
och sen är det klubbkväll på MUS!!
Så blir sen kväll!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0