Torsdag

Hallå!
Hur har ni det? Saknat mig?
För det första så har jag ju ingen bärbar dator längre,
den är parkerad hos Anders i hopp om att han ska kunna fixa den så vi kan
spela spotify och youtubeklipp på den...
Och det är ju sååå mycket jobbigare att starta den stationära,
då kan jag inte se på tv samtidigt så då måste jag ju prioritera...
Bloggen kommer fetbort i jämförelse med att somna framför tvn i soffan..;)

Har haft vårfest ikväll med alla frivilliga arbetare för Kyrkan i domsjö och hållänget ikväll,
tipsslingor och namnbingo, god mat och tårta och härligt sällskap så klart!
Riktigt trevlig kväll!!!

Har fått klart från A-kassan nu att jag är beviljad ersättning från den 8 november 2010!!
Weeoo! Betyder alltså att jag får det utbetalt i klumpsumma så fort jag fyllt i alla 24 kassa kort... ;)
Tur jag är duktig på att dokumentera allt!
Tyvärr så är det ju skitsystem och eftersom jag ofta jobbar halvdagar och sällan är helt ledig betyder
det inte sååå mycket ersättning,
men nån slant får jag kanske,

Så jag lyxade på att beställa ny mobil,
en som jag kan spela spotify med,
och som har bättre kamera så jag lättare kan blogga från mobilen,
och förhoppningsvis bli lite mer aktiv här!
Hoppas den kommer till veckan!

Så såg jag på mitt lönebesked att jag fått lönehöjning från !!
Weeeooo!!
Hela 2 kronor!!!
Början på den där miljonen jag suktar efter!

Så får jag ganska många timmar framöver, och har jobbat ganska mycket i Maj,
så slutet på Juni känns bra, då även Skatteåterbäringen rullar in som ett brev på posten.

Åker till Malmö i mitten på Juni med,
förhoppningsvis med stopp i Tranås innan för lite mys med underbara Therese!!
Och sen vankas det Bröllop hos bästa Mimmi!!
Ska bli så kul, även om det bara blir en snabbvisit denna gång,
men får alla fall träffa dem och andas lite skåneluft..
Längesen nu ju!

Så har vi faktiskt snart slagit till och köpt oss en platt TV,
så nu är vi nästan lika tuffa som er...;)

I morgon ska jag tillbaka till gymmet,
har lite träningsvärk nu, känns att man legat på latsidan...
Men faktiskt så ska Maggan med i morgon,
hon har flörtat till sig betalt medlemsskap (förhoppningsvis) så vi kör en
provvecka från och med i morgon.
Kommer vara superkul om vi kan komma igång tillsammans och puscha varann!!

Sen jobbar jag eftermiddag på MUS,
ska sminka fina Therese då!

Och på lördag så ska jag sminka Isabelle till hennes stora dag,
hår och make up är det jag som står för!
Ska bli kul!

Sen tror jag att jag ska ta det lugnt i helgen..;)
Tanten är ju gammal!


Men hörni, klockan är kvart i elva och här sitter jag...
ska nog gå och somna i sängen nu!



Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Hej Syster !

Nu blir jag riktigt nyfiken på vilken telefon du har köpt ! Vad heter den ?

Hoppas att du kan komma till oss och sova över snart , det brukar vara så roligt !

Ha det bra ! / Kristoffer

2011-05-28 @ 08:24:36
Postat av: Syster

saknar dig alltid när du har bloggpaus! Fixa fint väder o grillkväll med kubb o badminton snarast!

2011-05-28 @ 21:17:21
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0