tisdag

Tjoho!
Fullt ös,
här har jag städat, skurat duschkabinen, tvättat, diskat och sett våra bästa år,
så tog jag även sovmorgon och sov ända till 8.00!!

Ska ta göra mig klar för jobb på Fin 13.45-18.15

Hade en härlig dag igår,
började med en sväng på gymmet, nu ska jag komma igång igen!
Så ringde älskade svärmor och hade tråkigt,
så hon baka en sockerkaka och jag åkte dit och åt upp den.
Sen drog vi en sväng på elgiganten och drömde oss bort i
touchmobiler, spisar, kameror och minidatorer!

Åkte till stan och strosa runt lite,
mötte upp maggan och Angelina och Poff så var kl 16,00!
Skjutsa hem Lisbeth och maggan, angelina och jag åkte hem till oss,
jag ställde mig och stekte pannkakor till mina gäster,
för sen kl 18.00 så var det ju dags att åka till stallet och Angelina skulle få ha
teori för att sen få börja rida!!!

Efter det var det dags för glass, så
vi åkte hem till Lisbeth och Roger med glass och myste lite bara!

Måste ju berätta att Angelina nu kan cykla utan stödhjul!!
Tog ca 5 minuter för henne att lära sig,
vi åkte till gamla konsumparkeringen,
och där fick hon prova, sen släppte jag henne bara,
och så cykla hon helt själv!

Vilken fantastisk känsla det är när man ser att de förstår att de
faktiskt cyklar själv, utan stödhjul!!
Underbart!!!
Stolt Moster 2011!!



Nä nu ni, ska jag hänga tvätt och sen dra till jobbet!

Bjuder på en av de bästa musikvideorna just nu!!
Helt underbar, vad jag skrattar när jag ser den!
Ni måste se slutet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0