Vilket snöoväder!!!

OJ oj vad det snöar nu, det bara vräker ner!
Hoppas att det försvinner snart, jag som tagit fram vårjackan och skulle köpa vårskor!!

Maggan och jag åkte på gymmet i morse kl 9.00
tränade TRX, grymt vilken jobbig träning men samtidigt såå skönt!
Ska bli fit som en acrobat nu!!

Sen har jag bara myst runt idag, tagit det lugnt och skjutsat Maggan..;)

Igår var det fest med tjejerna från MUS!!



Jag hade sminkat Magda i stil med tröjan




Hade en fantastisk kväll med tjejerna!!
Alltid lika kul att sitta ett gäng och snacka skit och ha allmänt trevligt!!
Riktigt kul!!!
Tack tjejer för en underbar kväll!!!

Fick ett jättefint halsband av Maja igår med,  det där silverhalsbandet som ni ser på bilden,
det står 'Du är..' 'VÄRDEFULL'
på det!
Så otroligt fint, vad glad jag blev!!!

Nä nu blir det nog sängen, lite trött då jag trodde jag var hemma kvart i 2,
men när jag var klar på toan så var ju klockan 5över 3...
så skulle patrik ha skjuts hem kl 4, så jag var inte i säng förrän kl 5...!!

Blir full rulle i veckan,
i morgon bitti blir det gymmet,
sen ska jag till grymma Anna och fixa frillan,
jobbar på MUS 14-20

på tisdag jobbar jag på fin 15-18

onsdag jobbar jag 10-15 på FIN
15-20 på MUS

Torsdag, fredag och lördag på FIN hela dagarna..

Så blir mycket jobb, men det är bra och kul,
kommer vara lite knäckt bara tror jag..
Men skönt nu då det är ljust så länge på kvällen, nu är det ju just när jag stänger!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0