Välkommen till min nya blogg!

Nu ska jag ta mig i kragen och göra ny design här med!
Och försöka updatera lite mer,
anledningen till att jag bytte blogg var att jag startat tremusar på samma användare,
och därför blir det lite krångligare varje gång jag vill göra nån förändring,
eftersom vi är många som ska logga in på samma användare...

Så tyckte ju ni att jag inte kunde ha en blogg som hette sandrasellin längre...
Så hädanefter kommer jag att blogga på denna sida!

Skippade gymmet i morse,
hade massa saker jag skulle göra,
har bland annat bokat till för kastrering av katterna nu som är inne på
andra omgången löp!!!
Bli knäpp på deras jamanden!!!

Sen ska jag göra mig ordning för att åka till Maggan och hjälpa henne med köksreniveringen,
vi ska även kolla om vi fått till nåt resultat av all träning och
att äta nyttigt och mindre!
ingen dricka eller godis,
tyvärr är vi ju inget bra sällskap för varann då vi faktiskt har ätit både pizza och hamburgare i helgen...
men jag åt bara lite.. Patrik fick resten...;) Hahaha!
Denna vecka blir det hårdare regler!
Ingen skräpmat!!


Kommentarer
Postat av: Vanesa

SV : tack sötis! det är jätte kul med bloggsvar :) man måste ha invite.. jag har en liten tävling på bloggen nu för jag har 3 stycken invite som jag ska lotta ut :)

2011-03-21 @ 14:39:36
URL: http://makeupbyv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0