Bröllop!!

Hej mina vänner!!
Nu är jag hemma igen efter en fantastisk helg!!!

Och ett helt underbart Bröllop!!
Det enda som saknades var min man,
det är tråkigt och känns konstigt att fira andras kärlek och
lycka utan min egna stora kärlek...
Men jag hade en underbar dag/kväll/natt ändå!!!

De var ett sååå fint brudpar!

bjuder på några bilder nu, ska dra och jobba strax,
så får ni några sen..
Blev tyvärr inte så många denna helg...
Hade fullt upp med att prata med alla trevliga människor,
gråta åt alla fina tal och äta god mat.
Har till och med träningsvärk för att jag dansat så mycket!!!



Jag sminkade så klart Mimmi!!
Så vacker!



Mimmi och Dan ( hennes far)
Som jag gråt då de gick förbi...



Det nygifta paret, Herr och Fru Meier!!



Jag och min Fantastiska vän!!!
Jag är såå glad att jag har dig,
och vi är så otroligt snygga tillsammans!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0