Årets första dopp!!

Hej hopp alla kära vänner!

Det har varit fel på Blogg.se så jag har inte kunnat blogga med mobilen,
men nu verkar de ha fixat problemet och nu har alla inlägg som jag skickat med mobilen
ploppat upp här!

Så nu ska det bli lite mer fart på bloggen igen!
Men som sagt, fint väder och mycket på gång,  då hinns det inte med så mycket att sitta och töra vid datorn,
ni måste väl ha annat för er än att läsa min blogg varje dag med??

Alla fall, tänkte lägga in lite bilder från mobilen och updatera er lite..;)



Våra katter är bland de mysigaste katter jag vet,
speciellt när vi har lagt oss,
Nissan myser mer än gärna i armhålan,
medan Tiquila lägger sig på min rygg



Och som sagt så var vi ju på cirkus



Och Husse var här och gick makeup kurs,
maggan var hans offer



Jag gjorde det högra ögat och han skulle göra likadant,
var bara eyelinern som var lite klurig,
annars gjorde han det ju bra!




Sen var det ju dags för överaskningsfest för min älskade make som fyllde år!



Ja det blev inte mycket mer bilder knäppta den kvällen med min kamera...
Kanske kan jag flörta till mig lite bilder från Daniel





En av de bästa bilderna på lääänge!!!
Värmer i hjärtat!!



Nästan alla mina syskon på samma bild,


Nä det tar sån tid att ladda upp bilder,
orkar inte göra mer nu..!
Ni har fått lite uppdatering alla fall!!!

Jobbar hela dagen på Fin i morgon och
så är det ju balen på lördag så då är det fullt upp med sminkningar!!!!

God kväll!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0