lycklig

ja det kan man säga,
än en gång så känns det bara så underbart allt,
det går bra nu!

Tanken att få åka på kryssning tillsammans med Patrik känns underbart!
Ska bli så kul, Patrik verkar också längta,
så då känns det så klart ännu roligare!

Vi som alltid brukar åka nån helg och bo på hotell,
kom på att vi inte gjort det sen vi gifte oss...
Lite tråkigt, älskar att lyxa och bo på
hotell nån natt, äta gott och strosa runt på stan,
kanske se bio...
Men jag får väl längta till kryssningen i stället!

googlade lite på fartyget vi ska åka med..



Fatta vad stor den är,
jag som bara åkt motorbåt egentligen,
helt otroligt att en hel värld kan finnas i den båten utan att sjunka,
med massa restauranger, pooler, barer, affärer, sporthallar, spaavdelningar och massa rum!
Äh, helt sjukt, kommer bli en enorm upplevelse!





Ja nog tror jag vi kommer få det bra alltid!!!


Kommentarer
Postat av: s-mor

ja jag tror oxså ni kommer att få det jättebra båten ser helt under bar ut

2011-07-19 @ 12:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0