sällskapssjuk

insåg idag,
efter att jag övertalat mamma att ta lunch
trots att hon egentligen ville jobba,
fy vad jag har saknat familjen och vänner i veckan,
brukar ju alltid träffa någon,
minst Patrik,
så i måndags skulle jag gå på stan med Maggan,
men det blev aldrig så,
på måndagkväll var jag bjuden till Magda på mat,
men jag har katterna ute och hon kände sig hängig så blev aldrig av,
på tisdag skulle jag luncha med pappa,
men så fick jag lov att jobba,
och vakna helt ensam idag med...
Än fast det bara är onsdag idag,
och jag har jobbat varje dag och så klart träffat massor med människor,
så känner jag mig oerhört ensam då det blir så här...
Så tack mamma för att du orkade luncha med mig,
och tack Maggan för att jag fick komma och hälsa på nu ikväll!!
Guld värt!

Jag brukar som alltid träffa nån varje dag,
nån att luncha med,
nån att strosa på stan med,
nån att sova med,
nån att se på tv med...
Men nu har det ju bara varit jag och katterna...
tur jag har dem alla fall!!

Nä nu ska jag slänga mig i säng,
helt slut efter dagens bravader,
2 sminkkurser, 2 hudvårdskurser
och klubbkväll på det!

sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0