Victorias secret fashion show nästa?

Tjoho!
Hemkommen efter en helkväll på Gnistan i underkläder!
Var modevisning och jag var en av modellerna, 6 olika set visade jag upp,
mest tantmodeller men det var ju det de ville se..

Riktigt skoj alla fall!

jobbade förmiddag i dag på fin alla fall, har ju aldrig hänt förr,
jag jobbar ju alltid kvällspasset eller heldag,
så när jag gjorde kväll, åkte jag hem för att sen upptäcka att jag hade nycklarna kvar på jobbet...
Jag brukar ju alltid låsa butiken då jag åker,
så då får jag automatiskt med mig nycklarna...
Så det var bara att åka in igen och hämta dem...
lesshetsfaktor 15 !

ganska trött nu, sov dåligt utan min man i sängen...
så är jag hungrig,
men utan min man så blir det dåligt med mat,
kanske ska ta och koka nåt ägg..;)

Ledig i morgon, då blir det städning och träning..
Sen kl 18 ska jag ha sminkkurs på UNF.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0