Kalas

hej och hå!
Var en sväng på gymmet i morse, men känner att jag har inte riktigt krafterna,
det är nog nån förkylning där inne och lurar,
känner att det killas i halsen nu..
Men lite Kan Jang på det så!
Så är det ju ett tag sen jag var och tränade, det går snabbt att tappa...
Sen till Maggan med paket och kakor och tårtingredienser till hennes kalas hon
skulle ha senare!

Vidare och hämta maken som äntligen kommit hem,
sen var det ju en stunds jobb på FIN som väntade,
hann in på MUS och köpa den nya palletten som kommit in,
min drömprodukt!
Nu kan jag ha ordning och redan även när jag åker på gymmet!

Så kom Anna och hämta mig, skjutsa mig till Maggans kalas så jag fick lite tårta med!
Så fint hon har fått hemma nu,
så kul att åka dit och se att det är hennes lägenhet nu,
inte bara 2 rum hon bor i, nu är det hennes prägel på det,
och det är riktigt mysigt!
Så glad att hon fått nåt som är hennes eget !
Kul att se henne så glad och taggad!

I morgon så ska vi fota oss,
syskonbilder ska vi  försöka få till,
bästaste Fredrik som ska fånga oss på bild, kommer nog bli superkul!
en kul grej att ha kvar, så ska jag snygga till oss båda!

Sen blir det jobb på MUS 15-18
och sen ska Isabelle komma och vi ska fundera lite på frisyrer och make inför stora dagen!
Sen får vi se om det blir mys här hemma eller om vi kanske går på bio!

På lördag ser det ut som att jag åker till pappa och stannar där,
om han kan hämta mig så klart eftersom jag blev utan bil... ;)
Patrik åker till Umeå,
han hade ju saknat mig så mycket så han tänkte vara borta över helgen med... :P



Har även BUSat inför fotograferingen i morgon,
men fyy vad jag hatar lukten från den..
Ska de aldrig kunna göra en som luktar gott???
Så fort man blir varm luktar det ju blää!!


Nä nu ska jag göra mig klar för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0