Hjärtlös..

Nu har jag lämnat mitt hjärta på jobbet,
redo att åka till Östersund och en veckas jobb.
Själv blev jag här, ensam med mina små katter,
trött som få men glad över att solen skiner in och värmen på altanen!

igår var här grillfest,
bästaste Erica och hennes Anders kom, så även lill-Frank,
vi grillade och åt på Altanen, riktigt trevligt,
kvällen fortsatte med kortspel och gitarrspel med allsång,
så lite poker för grabbarna.
En riktigt trevlig kväll enligt mig själv,
gillar dem alla och vi hade en mycket mysig kväll tillsammans!


Frank och Patrik


Anders


Jag


Supergoda fetaost och vitlöksbullar, grymt goda till grillat!



Ingen fest utan ett besök i stallet!!



VIOLA



Erica ♥ Viola



Diego



Sen avslutades kvällen med mer sång och spel!

Själv somna jag på soffan efter 00.00 nån gång,
och vaknade vid 3.00 och grabbarna var fortfarande i full gång,
jag skjutsade hem Anders vi 4.00 och sen gick jag och la mig, och sov faktiskt ända till 9.30!!!

men nu kommer tröttheten ikapp,
och jag ska plantera mig i soffan tror jag, invänta samtal från älskade att han kommit
fram säkert!


Kommentarer
Postat av: Syster

ååh, jag vill också vara med nån gång!

2011-04-18 @ 08:13:36
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0