helgen

Hej hopp och Glad Påsk!
Hoppas ni haft en fin helg, fint väder har vi ju haft alla fall!
Dock inget påskägg....

Men i övrigt en mycket bra helg, har varit ute massor och pysslat på gården,
but still much left to do...
Maggan har även hjälpt till, mycket bra!

I lördags var det först jobb, sen så var det grillfest här hemma,
samma gäng som förra helgen men med tillökning av Fredrik och Jörgen.

Blev en mycket trevlig kväll, mycket skratt, väldigt mycket, grym träningsvärk i magen i dag,
så härligt gäng!
Blev vääldigt sent med, skjutsade hem de sista kl 5.oo,
då hade katterna smitit ut och fick därför vara ute,
kl 8.oo knackade det på dörren, och min första tanke var att nån kört över mina älsklingar...
öppnade och där stod grannjäntan, Nora, och sa att våra katter hade rymt,
så söt hon är, hade sprungit över i stövlar och nattlinne för att hjälpa mig att få in dem!
Härliga tider!
Men sen då, tror ni jag kunde sova mer då?
nja...

Här kommer alla fall bilder från kvällen


Självklart stod grabbarna för grillningen,
Fredrik stod för älgkött für alle!





mina favoriter



Ja Frank har ju sina fina sidor med



Matdags!



Erica



Lite senare på kvällen, då maten var slut och kylan börja krypa in
Tur Sandra är filtfantast och har filtar till alla... ;)



Och Anders var den enda som våga äta mina Potatisbakelser



Sen var det ju dags för lite kortspel igen



Och killarna ville så gärna kramas, men vi kallar det för att de brottades ;)



Frank stod för underhållningen



Lite armbrytning måste vi ju ha med,
bröt mot Patrik efter att han brytit med alla, och han tyckte ändå han fick kämpa för att vinna,
själv kämpade jag så mycket så halva handen blev blå...!

Sen fick vi tjejbesök!



Fantastiskt snygg tjej, Josefin!



Inte så smickrande klänning till de axlarna kanske...;)



sötnötter



Viktoria kom och joinade oss senare på kvällen

Ja som ni ser, en riktig kanonkväll med god mat och trevligt sällskap!!

Igår så var det först Påskmiddag hos Svärfars,
trevligt som vanligt och gott grillat! Mmm!
Sen åkte Patrik till Östersund igen, och jag blev ensam..

Som tur var så har jag ju Erica,
så vi möttes på bion, jag, Erica, Anders och Lisa för att se
Water for Elephants
Vilken grymt bra film!
Åh vad glad jag blev då jag såg den,
den skulle jag lätt köpa och se den när jag är ensam hemma..

Nu ska jag snygga till mig lite, sen åker jag till pappan och umgås lite med småsyskonen!


Kommentarer
Postat av: Erica

Så snygg Josefin blev! Oh my god! haha! :)

Tack för en underbar helg, känns sorgligt att vi inte ska grilla nästa helg ;)

2011-04-25 @ 10:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0