Fredagsmys

Nu är det fredagsmys,
och här sitter jag ensam, katterna är ute och vill inte alls komma in,
och Patrik har lämnat mig för en annan man lite längre ner på gatan...
Han var och shoppa loss med Maggan och Frank i dag,
köpte sig riktigt snygga kläder,
och här hade jag sett fram emot fredagsmys,
att han skulle mannekänga och visa upp sig,
och för en gångs skulle göra sig snygg för att vara med mig...
Men icke..
Tacos fick jag äta med honom ,
men sen drog han och Frank til en annan man,
och kvar är jag sälv...

Men men, så länge han kommer hem om kvällarna så gör det inte så mycket,
jag jobbar ju i morgon så blir nog kväll snart..
10-12 på MUS
12-15 på FIN

Han har alla fall varit duktig och kört bort allt rat
som jag samlat ihop på gården,
så det var mycket bra gjort av honom!

Imorgon blir det firande i Gide hos familjen Sjöquist som vanligt!
Kommer bli supertrevligt!

Men nu kallar sängen...




Kommentarer
Postat av: Erica

Fina du Sandra!

2011-05-02 @ 13:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0