Boring sunday evening...

Ja kvällen blev inte alls som tänkt..
Skulle ju ha myskväll med Patrik eftersom han skulle åka igen i morgon och han hade varit
borta i helgen..
Men så ringer han och säger att han måste åka ikväll.. 17.30!

Så otroligt tråkigt!
Så nu sitter jag här med mina små katter, gluttar på datorn och fundera på att plantera mig framför tvn och
ha myskväll själv..

Har haft en bra dag alla fall, åkte ju till Pappsen igår,
sov där till idag och har blivit bortskämd med god mat och massor av sötsaker!
Även umgåtts med styvmormor som idag bjöd på nybakta bullar, måste vara minst 6 år sedan jag
åt det!! Visst har jag bakat bullar själv, men absolut inte i samma rang,
och sen sätter jag mig ju inte och fikar mina bullar då jag är klar,
utan de läggs ju påsar som Patrik får ta med på jobbet, eller läggs undan till nåt kalas...
Mycket uppskattat alla fall!!
Så har jag ju myst massor med småsyskonen!
Mest med Kajsa, men även lite med Kebbe med!!
Tyck om!!

Så efter att jag fått vila en stund i Patriks famn så skjutsa jag honom till jobbet,
sen åkte jag till finaste Farmor och Farfar och fick mig mer fika!!
Allt för längesen jag hade möjlighet att hälsa på, är nog en månad sen jag var dit sist...
Men nu blir det mer intensivt då jag även får träffa Farmor i morgon med då hon ska
shoppa hos mig!! ;)

Skjutsade hem Maggan och nu har jag precis kollat in bilderna från i fredags..
Som sagt, svårt att få till några seriösa bilder, men vi hade kul!
Och hade inte så mycket tid på oss, ser att vi skulle behövt ta om några,
eller alla fall haft en spegel framför oss så vi ser vad vi gör!

Men bjuder på lite smakprov!




Jag älskar dig, Stumpan!!
Förstår du hur glad jag är att jag har dig som syster?
Hur glad jag är att för var dag som går kommer vi varann närmare,
vi får mer gemensamt, trots att vi är så olika.
Jag uppskattar dig och din personlighet så mycket,
och jag önskar dig allt gott!
Gång på gång så imponerar du på mig, hur du klarar dig igenom livet,
trots att det många gånger kanske inte låter så..
Du är min allra bästa vän och jag hoppas så att vi
håller det vi lovat att vi ska bo ihop när vi blir gamla och gråhåriga...
(eller ja du färgar väl mörkt och jag tonar det lätt rosa)
Du är fantastisk!!!


Nä nu ska jag gå ner..

Tycker det var mycket gnäll då jag blogga lite, men nu då jag kommit igång får jag inte höra nåt???

Kommentarer
Postat av: Anna Sjökvist

Härliga bilder! Kul med fotografering :)

2011-04-11 @ 09:49:20
Postat av: Isabelle

fina bilder, roligt att göra något sådant tillsammans.

2011-04-11 @ 16:36:38
Postat av: syster

åh, jag älskar dig med systra mi!

Har verkligen jättekul med dig nu för tiden!

2011-04-14 @ 14:23:04
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0