November 09

Myshelg med lillsnuppan och massor av julkänsla!

2009-11-28 @ 22:07:04

Ja, Angelina kom hit igår, med mamma och Anders och åt lövbiff med potatisgratäng..
Mycket trevligt!
Älskar ju verkligen att bjuda hem alla på middagsmys, det är verkligen så mysigt!!
Men man är ju lite dålig på att göra det med jämna mellanrum..;)

Alla fall så stannade Angelina här, eftersom mamma och Anders skulle åka ner till storstan och hämta hem lillasyster och alla hennes grejer som vi körde ner för några månader sen..;)
Så i morse klev vi upp, åt mysig frukost som på den gamla goda tiden, sen började storstädningen, vi dammsög, skurade, piskade mattor och dammtorkade överallt!!
Sen var det in med julpyntet!!
ÄNTLIGEN!!!
Som jag har längtat efter den här dagen!





Lite av mina älskade tomtar!

och min nya adventstake med vår hemmagjorda gelésnö! Snacka om julkänsla!

Sen drog vi ner på stan, Angelina och jag, där vi köpte munkar och kolla in julmarknaden, vi hitta en tjusig klänning till Angelina och titta på lite julklappar...
Så åkte vi på Coop och skulleköpa gardiner, men det fanns ju inga som föll i smaken..
Hem och snygga till oss lite,



Den nya tjusiga klänningen



Dom supertjusiga damerna, Angelina visa sitt smink
Så var vi klara för en mysig middag på MAX som den lilla damen önskat, vi styrde sedan mot Kvantum där vi köpte chips och hyrde Barbie och diamantslottet, sen var det tjejkväll på hög nivå!! 
Att snön föll vackert var pricken över i:t! 
Vi har haft en supermysig kväll!! Nu ska här bloggas på Angelinas blogg, www.angelinasellin.devote.se
I morgon blir det skyltsöndagsshopping!! 


Klockan är 17.00 och jag tänker gå och sova

2009-11-26 @ 17:28:18

För jag ska köra upp till Umeå kl 20.00 för att byta 40 plattor på MAX i Kungspassagen.
Känner mig inte så motiverad, men det känns alla fall bra att slippa oroa sig för att orka jobba i morgon med, eftersom jag fick vara ledig, men det är alla fall tungt, har ju jobbat hela dagen, och det är ju inte slappt på PEAB precis, det känns ju att man jobbat, så ska jag jobba hela natten med...
Men jag är lovad gratis mat på MAX alla fall så det är ju alltid nåt!

Värsta är nog att jag måste köra själv eftersom Mikael redan är där, och det betyder även hemvägen med... Tråkigt!! Hoppas verkligen inte det blir nån halka i natt!!
Jag lovar, jag ska köra försiktigt, som alltid... ringer och trackar er om jag blir trött!

Foten känns bra, eller alla fall kändes den bra tills fikat... för då hävde jag ur mig att jag hade så bra läkkött så foten läkt helt... han bara säga det så snubbla jag när jag skulle ta av mig regnbyxorna och hade all balans och tyngd på just den foten, så jag klev snett igen... Som det brände till!!
Men jag tror nog att det gick bra ändå!
Det är ju så där, har man en blåning så slår man sig ju alltid där!

Fick en mycket trevlig överaskning när jag kom hem alla fall... 6 paket från extra film låg på bordet...
Det var alla mina bilder från min tid i Malmö som jag äntligen tagit mig i kragen och framkallat!
Även om jag har dem på datorn och har kunnat se dem, så var känslan ändå mycket starkare när jag fick hålla dem i handen och kolla på dem och minnas den tiden... Lycka fyllde min själ!!
Det var absolut den bästa tiden i mitt liv!! Trots att jag inte fick ha Patrik vid min sida!
Men alla nya vänner, allt vi gjorde, skolan och fikorna!! Så himla mysigt och underbart!!
Än en gång ett STORT tack till Underbara Mimmi som var den som verkligen fick min dröm att gå igenom då de hyrde ut sitt annex till mig!!
Kommer aldrig glömma det!

Så nu ska jag sätta mig, en annan dag så klart, och sortera och sen klistra in alla bilder i ett album, så har jag nåt att bläddra i när jag saknar dem!!

Ni finns i mitt hjärta, tjejorna från klassen, underbart att få lära känna er!!

Nä nu ska jag sova!



Ajaj i foten

2009-11-25 @ 16:36:51

Ja så lyckades jag med det som jag gått och väntat på i över ett år nu...
Jag snubblade nerför schakten och klev snett med foten under de jättelika fjärrvärmerören som ligger där...

Så sjukt ont det gjorde, kunde inte ens stå upp, det svarta för ögonen och jag hade ingen ork i kroppen alls...
Precis som att allt bara flög ur mig... Jag fick inte ens upp ögonen...
Till slut, efter kanske en kvart, så hade smärtan lindrats lite och jag kunde ställa mig upp och försöka fortsätta dra runt på pumpen och elverket, det har aldrig varit så tungt nån gång!!

På kvällen så lindade Lisbeth om min fot som hade svullnat lite och jag hade mer värk..
och det blev bara värre och värre under kvällen och natten och när jag skulle köra till jobbet var det riktigt jobbigt... Att lyfta foten uppåt och bakåt var inte det lättaste!
Värst var ändå när jag skulle försöka trycka ner foten i stöveln, ucsh så fruktansvärt ont det gjorde!!!
Där var tårarna nära!

Men i dag så har det kännts ganska bra trots allt, man är ju härdad!
Fast det ser inte så bra ut..



Bara lite svullet, såg ut som att det växte ut en liten tomat på sidan....



Ja, men som sagt, idag så känns det inte så farligt, och jag kan ju gå på den nästan utan att halta...
Det enda är om jag måste vinkla foten, då är det outhärdligt!!

Som tur är har jag ju Jim, min pumparkompis, han underlättar faktiskt väldigt mycket! ;)

Nä nu väntar mat, svärfars ska komma hit och äta Ranchkyckling med oss!!



Marilyn Monroe

2009-11-21 @ 10:26:26

Har ju glömt att lägga upp bilderna från när jag var i Malmö och jag sminkade Sandra som Marilyn Monroe,
och åkte till Fotografen Lennart Schyberg...
Här har ni resultatet!









Foto: Lennart Schyberg
Vill ni se mer av hans bilder, kolla in http://fotoschyberg.blogg.se/

Det är riktigt kul att ha proffessionella bilder i sin portfolio!



Vädret gillar mig...

2009-11-21 @ 10:19:27

ja, som jag sa igår, tydligen så regnade det för att inte jag var där och jobbade... ;)
För nu idag, då jag lovat att ha pumpjour i helgen, så är det skinande sol idag!! Och ser ut som att det ska vara det i morgon med!! ;)

Patrik drog till Östersund kl 6.00 i morse för att tävla i bowling, så ska de fortsätta till Villhelmina för en tävling till kl 17.00... betyder alltså att jag är ensam hela långa dagen...!
Fick äntligen sova ut lite, ända till 20 över 8, så har jag ätit frukost, slöat framför tvn lite, dock bara tvshop på alla kanaler... Är det ingen mer än jag som ser på tv på helgerna innan kl 11??
Så får se om jag ska åka ut och kolla staketen nåt, annars så sminkar jag till mig och går till storasyster som har kalas i dag och bosätter mig nog där resten av dagen skulle jag tänka mig, de hade även lite tacos över så då är ju middagen räddad!

Gårdagskvällen spenderades hemma hos henne, Jag, Patrik, Maggan och Linda och Kristoffer åt tacos, jag färgade håret på Linda och Maggan och sen blev det en massa skratt och gråt över mina snubblingar över ord och hickhistorier... En mycket trevlig kväll måste jag säga!



Ja, knasiga familjen är ju nästan vårt efternamn...;)





Men en knasig familj som jag älskar väldigt mycket, och som jag uppskattar så när vi kan umgås så här...
Fast egentligen så saknas det ju en massa syskon, komplicerad familj som vi är, Linda har ju 3 syskon till och jag och Maggan har 2 syskon till...
Men det är så här vi har växt upp, 3 systrar...
Jag skulle tycka det var väldigt kul om jag kunde få en bild på alla syskon tillsammans nån gång, Får väl se om det går att fixa..;)

Alla fall så uppskattar jag dem alla väldigt mycket och är glad att jag har en stor familj, även om den är lite splittrad!
Så kom ju Maggan med den glada nyheten att hon och Angelina ska flytta hem igen!! Lyckan är stor!
Saknade dem så mycket när de var borta, även om vi inte träffas varje dag förr, så hade man möjligheten och vi träffades ju med jämna mellanrum..
Men verkar fortfarande som att det kanske inte blir nåt julfirande, de ska fira i stockholm, men jag ska försöka styra upp en extra julafton, så vi kan fira allihop tillsammans ändå! ;)

Så att solen skiner i dag, underbart! Önskar bara att det var minusgrader! Men hon sa på vädret i morse att det skulle bli vinterväder nästa helg, och vet ni vad det är då? Första Advent och Skyltsöndagen!! En av mina favoritsöndagar!!
Äntligen får jag julpynta här hemma, och gå på stan och köpa julklappar och dricka glögg och äta pepparkakor, lyssna på härlig julmusik i butikerna...
Ja, ingen tvekan om att julen är bästa tiden på året!!!
Man har julmust i kylen och pepparkakor i skåpet, så får man julbaka!! Det är nåt jag verkligen ser fram emot och hoppas att jag ska ha tid att baka en massa gott godis och kakor eftersom jag fyller år innan jul och så är det ju jul sen!!

Lycka är att få kliva upp kl 6.00, sätta sig i soffan i pyjamasen och mysa under en filt, julgranen som den enda belysningen, nötter och julgodis på bordet och få se en härlig julfilm som de alltid brukar visa dagarna runt jul!! Åh, det är så härligt, och snart börjas det!!!




Full rulle och inget internet

2009-11-20 @ 10:13:10

Ja det blev dåligt med inlägg i veckan med,
har ju varit i Sundsvall och jobbat i måndags, sen i Umeå från tisdag till torsdag, och där har jag inte haft nåt internet så jag kunnat blogga...
Har varit en tuff vecka, med mycket regn, hemlängtan och bara en massa skitjobb....
Men jag är ju också tuff, så jag har klarat det mycket bra!
Fick träffa Linda Fahlgren en snabbis över lunch med, mycket trevligt att man alla fall får ses lite grann när ´man gästspelar i stan !

Haft ett litet dilemma, vill ju inte jobba borta, men hade jag varit hemma och fått vara på PEAB så hade jag ju fått gå och förbanna pumpen eftersom det regnat konstant i 2 veckor här hemma...
Men, det kanske är för att jag varit borta, som vädret protesterat, kanske så blir det kallt och fint väder på måndag då jag ska börja jobba där igen..;)
Ja vi får se hur det blir, hur som helst, så har jag ju varit glad att jag jobbat inomhus dessa dar...

Igår så hade jag make up kurs för gymnasieelever på Hållängetskolan där de har KU, (Kyrkans Unga)
Mycket, Mycket kul!!! De var runt 7 stycken tjejer och pojkar där. Så jag sminkade på, visade lite tekniker och försökte prata om så mycket som möjligt på så lite tid som möjligt, mycket möjligt att de inte riktigt hängde med... ;) Kände själv att jag skulle så mycket hellre velat ha längre tid på mig, men de såg nöjda ut, alla fick ögonsminkning och tyckte det var kul!
Och så himla kul det är att jobba med människor, saknar det verkligen..
Att få visa och lära, att få dem att känna sig bekväma med mig och sig själva, ja jag skulle verkligen vilja ha ett jobb där jag får mer kontakt med människor! Man får ut så mycket av det!
Johan väckte lite tankar där när han tyckte jag skulle vara en bra konfirmandledare... Jag har ju varit det förr, och tyckte väldigt mycket om det, men det har som blivit mycket mindre sånt med åren...
Jag får kanske ta och ta tag i det där igen...!!
Eller som när vi var i stockholm, och en kille från USA var där och visade tekniker och smink från Smashbox, åh, sånt skulle jag vara perfekt för!! Ha ett headset att prata i och visa!! Underbart!!

Ja ja, Nu ska jag ta och dammsuga, sen duscha, sen blir det Våra Bästa år! Som jag längtat!!
Sen ska jag ner på stan med mamma och fika med storasyster Linda som fyller år i dag!!!
Så i kväll ska jag färga håret på henne och så bjuder de på Tacos!! Mycket bra!!



Det är lite tomt här

2009-11-15 @ 20:37:10

Och det kommer kanske fortsätta, vi får se hur mycket jag hinner med..
Har varit en hektisk, oturlig, jobbig och allmänt dryg vecka...
Har vart i Piteå av alla ställen, mot min vilja, och jobbat, men vad gör man inte för jobbet???
Bott på ett motell, bra rum men läskigt hus, dissat varende restaurang utom Sunes gatukök som hade absolut underbara lyxhamburgare!! Annars var där bara Pite Palt på alla restauranger, och där vi bodde, på "Paltzerian" så hade de så klart bara palt, 18 olika sorter för att vara mer exakt...
Så att det inte fanns internet heller så jag kunde blogga gjorde det tråkigare...
Det enda som var bra med Piteå var att där var snö och minusgrader.. och att vi la mattor i brandstationen = många gobitar att vila ögonen på... Men som sagt, man kan läsa menyn men man äter ju hemma!

Ja det har inte varit nån höjdarvecka och just nu är jag på jakt efter nytt jobb...
Riktigt less nu och chefen är inte mycket värd just nu, så länge jag måste se, prata och jobba med honom...
Hade han låtit mig göra mitt jobb och betalt mig för det som jag gjort hade det ju varit lungt...
Men, så är det nån som har ett jobb till övers, säg till!!!
Jag är intresserad!!

Ska alla fall upp halv 5 i morgon och åka till Sundsvall för utstädning av hus med mamman, så det känns kul! Så på tisdag åker jag till Umeå och jobbar, på torsdag kommer jag hem och ska då ha makeup kurs för några tjejer i en KU grupp på Hållängets församlingsgård. Mycket kul!!
På fredag har jag lovat att sminka några inför 200 dagars, så får se om det blir av, sen ska jag färga håret på syster och på lördag blir det kalas hos henne!

Ha det bra, nu blir det sängen!!



Mer jul...

2009-11-09 @ 15:15:45

Åh, äntligen fick jag chansen att se Våra Bästa år igen,
och vet ni vad? Det var jul i Salem!! Underbart!!

Jag blir så himla glad av julen, och när jag får se filmer eller serier som handlar om julen blir jag så himla
lycklig och längtar efter julen, men nu är det inte alls långt kvar!!
Sitter här och lyssnar på julmusik, känns bra!!

Har tittat lite efter att resa till Lübeck i  Tyskland i vinter på julmarkad...
Skulle vara så himla mysigt, den är verkligen en riktigt stor marknad, och där är äkta julkänsla!!

Byberg och Nordinsbuss har ordnat en resa ner, den 2 december (onsdag) till den 6 december.. och jag skulle så gärna vilja åka dit, och jag kan nog få med mig Patrik med, då jag kan muta honom med öl..

Men jag tror det kan vara svårt att få vara ledig de dagarna... Om jag inte kan få byta dem mot mellandagarna då vi brukar vara lediga men det ser ut som att jag måste jobba... Ja vi får se, men jag är riktigt sugen, så himla mysigt det skulle vara!!

Detta är väl enda gången på året som jag önskar att jag hade massa barn, som jag kunde få julbaka med, få köpa julklappar till och ha nån som delar min lycka över julen... Få se deras glädje när vi ska pynta granen och spänningen när tomten knackar på....
Men, det får vänta ett tag... ;)


Blev lite ledsen över att Maggan och Angelina inte skulle komma hem över jul, att de skulle fira där nere...
Hade verkligen velat att de kom hem och firade med oss...
Men jag får väl försöka paxa dem till nästa jul då...

Nä nu ska jag göra mig snygg tills min underbara fästman kommer hem, så ska vi baka pizza och sen blir det äppelpaj, och förhoppningsvis får vi besök av Erica och Anders!!



Lite uppdatering kanske?

2009-11-09 @ 12:34:19

Ja förra söndagen så var jag och Patrik på min lillasyster Kajsas 6års kalas!
Mycket trevligt, alltid lika kul att få träffa dem!

Försökte få med Kajsa på en bild med mig, men det ville hon inte, så det blev en idolbild på henne istället...



Fick alla fall med Kristoffer på bild med mig, lite grimaser..;)



Blev en massa paj och trevligheter!

Så i fredags så åkte jag, mamma, Maggan och Angelina bussen ner till stockholm,

Resan ner var lång men vi hade kul ändå, detta var de första 5 minuterna, sen däcka Maggan och sov konstant tills vi var framme, vi andra vilade en liten stund, men Angelina höll oss sysselsatta resten av tiden..;)

Mamma och jag i bussen

Mamma hade ganska mycket packning med sig...

Så väl framme i stockholm strosade vi runt lite på stan, åt på Mcdonalds och åkte hem för att sen göra mamma och mig klara för Buddy Holly!!



Och snacka om Puddingar! Nu var vi riktigt laddade för en riktig höjdarkväll på Göta Lejon!! Och den blev över all förväntan!! Brolle var grym!! Så manlig och snygg som en man bara kan bli, och vilken röst sen!! Och utstrålningen!! Ja jag var helt förtrollad!!! Tur han är en kändis så man alla fall får ha honom i sitt liv med hans



musik!
Ja det var verkligen att rekomendera och jag och mamma hade en grym kväll!! Vi var på topp!! Tyvärr fick man varken filma eller ta bilder... Men han finns i mina minnen!!
Ska verkligen försöka få tag på biljetter till när de kommer hit, tyvärr så ville inte pappa gå med mig, varför vet jag inte, tror han skulle älska det lika mycket som vi, men då får jag väl ta med mig mamma igen om jag får biljetter!

Åh, jag undrar vad det skulle kosta att ha han att sjunga på ens bröllop??



Så på lördagen så åkte vi in till stan en sväng, fick äntligen min fika på Espresso House!
Sen åkte vi hem igen, åt på maggans favoritrestaurang i hopp om att se Rocky 6, men icke...
Dock fick vi mycket god mat och goda skratt så det var mycket bra ändå!

Mamma hade även köpt 2 par nya glasögon som vi alla posade med!



Man kan använda båda samtidigt!



Haha!!



Ganska snygg i glasögon ändå !



Lillsnuppan min !

Så efter all mat åkte vi in till stan igen för att se på bio, det blev "En julsaga" med Jim Carey...
Mycket bra film, även om jag föredrar den med Kalle Anka..;)

På söndagen var det dags att åka hemåt..
Mamma och jag gjorde oss klara till 12 och åkte in till stan, maggan var för trött och orkade inte umgås med oss tills bussen gick kl 15, så vi fick klara oss själva...
Men som alltid lika tråkigt att lämna dem och mamma och jag brottades för fulla muggar mot tårarna som hotade vårt smink!

Så väl inne i stan letade vi oss till NK för att få en liten glimt av Therese! Och efter många om och men hittade vi henne och hennes man..

Ett sånt tjusigt och trevligt par!!
Så glad att jag hann kramas lite, det blev ett mycket kort och intensivt möte, och jag pratade mig nog igenom det hela helt själv kändes det som, men det fanns ju så mycket att säga!!
Vi träffas alldeles för sällan!
Men jag är glad att det blev en liten stund då vi lix var i huvudstaden samtidigt!

Åh, min underbara vän!!
Ska se till så vi snart ses igen!!

Ja så var det bara att slänga i sig en tacos och sen på bussen hemåt!
Helgen bara flög iväg, men den var mycket efterlängtad och uppskattad!!
Ganska skönt att det blev så att jag blev ledig i dag, så jag hann packa ur väskan och packa den nya eftersom jag åker till Piteå i morgon och jobbar... SUCK...
Men vad ska man göra då det är det enda jobb jag har??

Alla fall så var det riktigt skönt att få komma hem till min älskling igen!!!
Man hinner sakna honom ganska mycket!!

Jag älskar dig Lars Patrik Nylander!!



Önskelista

2009-11-03 @ 22:03:50

Igår så lyssnade jag på RIX, som vanligt, och fann min själsfrände, Väder-Ola!!
Äntligen en vettig människa som tycker vi kan börja med julmusik redan i september!! Varför ska man inte kunna förbereda sig för julen i tid, och njuta så länge som möjligt av den, hösten är ju ändå så grå och tråkig, och finns det nåt som gör en så lycklig som julmusik och lite julmust??
Nä, trodde ju inte det...

Alla fall så har jag börjat med att skriva önskelistan!
Jag vet att jag börjar bli för gammal för paket, men det finns alltid nån som vill ge en nåt, så fyller jag ju år med!!



Presentkort på fotvård, det skulle vart underbart!! Gärna pedikyr med!



Superrolig DVD jag skulle kunna se om och om igen



En till superbra film, vet dock inte om den hinner komma på film innan jul, men om den gör det skulle den vara uppskattad!!



Ghost Whisperer, min favorit serie, finns 3 säsonger att köpa, och snart kommer den 4:e, (jag har ingen)





Favorit plattången, visst den är dyr, och jag önskar mig den varje år... Men den är ju plattängernas Rolls Roys! Skulle älska den!! Speciellt denna limited edition upplaga GDH IV Precious!!
Mycket mycket önskad!



Cult Design, de är så underbara, och så läckra att matcha ihop med olika delar! Älskar dessa svarta och plommonröda!! Finns bland annat på Blomaffären på Oskarsgallerian...



Ett säkert kort är ju produkter från Make up Store, eller presentkort!



Dagens lycka

2009-11-03 @ 21:29:01

åh, jag hade skrivit ett långt inlägg, men det försvann, jämarns trådlösa, funkar ju som det vill....

Alla fall så prata jag med Theres i dag, och fick reda på att hon skulle till Stockholm i helgen med sin sambo på mysweekend, och vi ska ju också till Stockholm den här helgen!!
Så förhoppningsvis så kan jag få rå om henne alla fall lite, vill ju inte inkräckta för mycket på deras myshelg.. :)
Känns kul att få träffa henne, saknar henne så mycket och man hinner ju aldrig hälsa på...
En Chailatte och Scones på Espresso house vore guld värt!!



Så att jag ska få umgås med mamma, lillasyster och systerdotter, få se min favorit NILF i Buddy Holly och sen "en julsaga" på bio, det kan verkligen inte bli en bättre helg! Jo kanske om Patrik vart med, men det får bli en annan gång!



Åh tack åh tack!!

2009-11-02 @ 21:21:20

Tack så himla mycket för alla fina kommentarer!!
Det var jättekul att gå in på bloggen idag och få så mycket bra kritik för mina sminkningar!!
Riktigt kul!

Fast jag tyckte ju det var riktigt roligt att göra de sminkningarna med, jag önskar verkligen att jag kunde hålla på med detta varje dag, fatta vad mycket jag skulle utvecklas då!! !
Men, jag är ju bara 22, jag hinner ju fortfarande få ett heltidsjobb inom makeup..;)

Är just nu i Umeå och lägger undertak...
lagom less nu efter 12 timmars arbetsdag, men så är jag ju ledig på fredag och får se Brolle så det är värt det, jag får ju faktiskt lite extra pengar med så det är ju bara plus!
Träffat en massa gamla kollegor från byggen jag varit på här i Umeå förr, så det var lite kul att få prata lite med dem!

Men nu ska jag lägga mig och sova, är sjukt trött, plus att det bara är sport på tvn här, det är väldigt konstigt, i bland har man både 3:an och 5:an när man bor här, men så fort det är sport på tvn, så är de kanalerna borta och utbytta mot viasat sport eller dylikt... så nu har jag 1:an 2:an 4:an sen massa sport... Så vad gör man? Datorn är så seg i dag med, dålig mottagning, så lika bra att ladda inför en ny dag i morgon!!

Tack än en gång för alla kommentarer, kommer sova riktigt gott nu, ni är underbara!!



Halloween är över...

2009-11-01 @ 11:56:17

jajjemen, och igår blev det utklädnad till fullo...
Jag hade svårt att bestämma mig, jag ville ju vara snygg, men ändå klä ut mig och även sminka mig mycket...
Så efter många funderingar kom jag på att jag behövde ju inte klä ut mig,
jag skulle bara visa mitt sanna jag, Tant Diamant!

Den glamourdrottning jag egentligen är!
Tog på mig sidenklänningen, alla strassmycken jag har och gjorde snygga glamourlockar!
Resultatet:









Blev riktigt nöjd, och det var sjukt kul att göra den sminkningen med!!

Så sminkade jag Patrik med, han skulle vara "Death"



Började med att täcka brynen.....



Så blev han allt blekare...



Sen var han död...



Patrik fick väldigt mycket beröm för sin sminkning, de tyckte det såg väldigt bra och verkligt ut...
Men knappt nån sa nåt om min sminkning, lite förvånad till en början, förrän jag pratat med folk en stund och de säger, mäh, har du SMINKAT din mask, jag trodde den var riktig...
Så det var ju riktigt kul att man gjort ett så bra jobb!!! ;)

Anna kom förbi och ville bli sminkad med, hon skulle vara spindeldrottningen!



Lite spindlar och spindelbensliknande sminkning så var hon redo för maskerad med!



Ja det var det, blev hemskt lite bilder igår, så får se om jag kan få några från Patrik från festen..
Jag var som nöjd efter att sminkat så jag var inte så festsugen, vi åkte förbi hos mamma, Ulf och Susanne och skrämde deras barn lite, hem till Daniel och hans familj, sen drog vi vidare till Partyt i Domsjö, mycket trevligt...
Men vi avrundade tidigt, lika skönt det idag!

Nu vankas snart kalas i Bredbyn!! Kajsas 6års kalas!!



Ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0