Juli

Sommrig i min nya bikini...

2008-07-29 @ 19:47:27



Hallå allihopa!
I dag har jag varit barnvakt åt underbara Angelina... Så otroligt söt hon är... !
Vill bara rå om!

Så var vi på stan och åt på Subway... Jättemumsigt...
Sen blev det en liten sväng på stan, köpte mig en ny bikini.... den var så billig... ;)
Så blev det några foppatoffelpins åt Angelina med..

Sen så var det iväg och hämta Patrik för att sen se på lägenheten under Maggan och Anton, inte trean dock som vi var sååå sugna på, utan 2:an som blev ledig....
Men den verkade ganska bra, allt ska ju renoveras också så vi kan nog få det riktigt bra där även om vi får typ 20 kvadrat mindre än nu...
Det är ju så många fördelar med att bo inne i stan och nära maggan och allt så det blir nog så att vi blir riktiga stadsbor om nån månad!
Blir kanon det!

Sen var jag och Angie en sväng till Pappa, Kajsa och Kristoffer... De var i Flärke och målade och plockade blommor...
Angelina tyckte nog det var jättekul!

Nu ska jag ta och mysa framför tvn... fantisera om den nya lägenheten...

Sollefteå med B.A.M

2008-07-28 @ 20:24:12

Ja så idag så åkte jag, Mamma, Angelina och Maggan till Sollefteå för att träffa Mikael som öppnat en ny liten butik där, bara provisoriskt, men ändå..
Det var kul att träffa honom, var ju så längesen... Så är man ju van att träffa honom ganska ofta men nu händer det aldrig...
Så det var kul!

Så blev det en sväng på staden... ( om man nu kan kalla det för det) Men vi hade kul!





Vi stannade till på vår vanliga rastplats på väg till sollefteå... Där fick jag till några riktigt mysiga bilder!





Har jag världens sötaste systerdotter eller vad??



Fick några riktigt bra bilder ... Ganska stolt över mig själv! ;)

Så for vi ju på Risöbadet och badade lite... Jättemysigt...
Synd bara att det blev lite kallt... men vi hade kul ändå!





Angelina är en riktig jumper!!
Bara rätt ut, utan att veta om hon når eller inte...
Är inte rädd för vatten i näsan heller, en riktig cooling!



Sen var vi och hälsade på Moster Märta och Gullik...
Mycket trevligt, man träffar dem ju så sällan..
Även Gudrun var där så det var kul!
Men de åt surströmmin så nu är det den enda lukt jag känner då jag andas...



I morgon ska vi kolla på lägenheten i Maggans hus och sedan ta beslutet om vi ska flytta dit... Skulle ju vara trevligt och bra för min del, synd bara att den är så liten....



Det kom en båt...till

2008-07-28 @ 20:05:53

Igår kom det en båt till Övik igen..
Hur kul som helst!
Men den här gången var det ett sjörövarskepp, nästan alla fall... ett skepp var det alla fall...


Lite coolt var det alla fall...;)



Badhelg -08

2008-07-27 @ 23:11:30

Ja så har det blivit mycket bad i helgen!
Vädret har ju varit alldeles underbart!
Och jag har badat varenda dag....
Med Angelina, Patrik, Johan och Linda, Maggan och Anton och Andreas!
Hur härligt som helst!
Sommaren har äntligen kommit till Övik!

Och bara för att jag är så lycklig över det bjuder jag på lite badbilder!!





Så¨bjuder jag på en härligt sommarkysst och fräknig Sandra au Natural!



Sen har jag tagit sommarens två härligaste bilder...!



En flygande fluga, hur bra gjort är inte det med en vanlig 2 megapixelmobilkamera utan blixt??




Är inte sommaren härlig??
Jag är så lycklig så det bara sprätter i kroppen!!

I morgon blir det Sollefteå med Mamma, Maggan och Angelina!
See ya!



Grillknytis hos Mamma och Anders

2008-07-27 @ 22:55:44

Ja, i fredags så var det grillparty hos mamma och Anders...
Supertrevligt!
De hade bjudit dit sina barn med respektive, men tyvärr kunde inte alla komma... Men vi blev ändå 14 stycken...
Vi hade hur kul som helst!

Började med att grilla allt som varje en tagit med sig, det blev ganska mycket kött och potatisgratäng och såser och sallader kan jag lova... Men gott var det !



Som ni ser hade vi mat så det skulle räcka till hela kvarteret... Men snåla som vi är gottade vi oss i det alldeles själva!

Jag råkade bli lite av barnens lekledare... de var ju så blyga för varann så jag tog och skulle försöka föra dem samman.... Det var riktigt lyckat, men slutade med att det tyckte jag var så himla rolig så de ville inte släppa mig för att umgås med de vuxna...! Då hamnade jag i fängelset... ;)
Men det var riktigt trevlig att vara med de små barnen..

Som tack så fick jag dela ut godispåsar till alla barnen och lotter till de vuxna...  Snacka om att jag blev omtyckt sen!





En riktigt glad liten tjej! Överlycklig över sakerna i påsen!

Sen fick jag med de vuxna på några lekar med... Men de var lite svårflörtade...



Sen har vi ju underbara syster yster som bjuder på sina partytrick också...



HAha... vad skulle man göra utan henne? är hon inte för härlig!
Så himla kul att vi börjat umgås så mycket på sistone... Tycker det är jättemysigt!

Så lite mingelbilder!







Ja det var definitivt en lyckad kväll! Jag hade hur kul som helst!
Tack Mamma och Anders för en underbar kväll! Älskar er!!
Och att vädret var alldeles underbart gjorde det hela om möjligt ännu bättre!




Puss och kram!



Vad underbart allt är!

2008-07-24 @ 19:25:39

Jag är så himla lycklig,
Älskar verkligen mitt liv tillsammans med Patrik, och jag älskar när han är hemma så mycket som han är nu ..
När vi har semester tillsammans och bara har det bra..
Vi lagar mat och myser..
Älskar det!
bara få umgås en massa och visa honom hur mycket han betyder för mig och hur mycket jag älskar honom...
Och han verkar älska mig lika mycket!!
Underbart!
Sen alla mina underbara vänner...
Ni gör livet underbart!
Jag har ett ständigt leende på mina läppar...

'
Nu ska jag och Patrik köpa kött inför i morgon då det blir grillning hos mamma och Anders,
Med barn och respektive... Ska bli himla mysigt..
Synd bara att vissa är så upptagna att de inte kan offra en kväll för oss...
Men vi kommer ha lika kul ändå!
Sen ska vi nog ta och gå en sväng runt höglandssjön tror jag ..
Härligt!

Här kommer en låt som jag älskar! 
Du ska veta att det finns de som älskar dig,
som alltid ställer upp för dig,
och som bryr sig om dig!



Plus att den är så härlig att sjunga med i !



Vad kan man göra?

2008-07-24 @ 17:09:55

Vad kan man göra när nån inte inser sitt eget bästa?
När de inte vill förstå att man vill hjälpa..
När de är rädda för sanningen?
När de flyr från sanningen?
När de försöker få det att låta som att de inte flyr utan bara försöker komma bort från allt?
Varför kan de inte förstå att det inte funkar?
Att man MÅSTE prata om saker som är jobbigt för att det ska bli bättre?
Varför ska jag måsta känna det som att jag kanske inte får ta upp och prata om det?
Varför ska jag vara rädd att nån ska ångra sig om jag inte gör nåt?
Varför ska jag känna mig bitter över nåns handlingar?
Hur ska man göra för att få nån att se klart över vad de håller på att förlora?
Hur ska jag kunna visa att jag finns där och stödjer när den inte vill prata och bara trycker bort alla problem?

För mig är det svårt att förstå att man hellre flyr och mår bra stundvis, i stället för att ta tag i det, lösa det och ha ett underbart liv alla sekundrar på dagen?
Att man som vuxen människa inte kan se vad man håller på med, och att man kanske måste ändra något i sitt beteende för att det ska bli bra?
Varför de hellre blundar och låtsas om som ingenting och då går en annan och grubblar på det i stället...


Hur kan man hjälpa nån som tror att de har koll på det själv?



biomys med min Malin

2008-07-24 @ 10:27:49

Ja igår så blev det en liten sväng på gymmet med syster...
Sen så var jag och handlade och använde shop express för första gången på ica...
Hur skönt var inte det, jag kom mot kön och tänkte, gud vad jobbigt att ställa mig där...
Men så kom jag på att jag inte behövde ställa mig där, jag fick ju gå och betala på en gång...
Hur underbart som helst!
Jag fattar inte att det finns människor som inte använder shop express... Helt ofattbart!

sen så bjöd vi Patriks pappa på middag, simpla hemmagjorda hambuurgare, men vi blev mätta allihopa så det var ju det som var tanken... Kul att han kommer förbi så där i bland...

Efter det blev det resa till Umeå, för att se på bio med Malin och Andreas...
Himla mysigt... !
Vi såg Hancock, den var faktiskt riktigt bra! Skrattade en massa...!

Gissa vem vi träffade mer, Jo William... Helt otroligt, denna gång skrev jag ju faktiskt då vi kom dit att vi skulle på bio, men att han var precis utanför då var ju lite komiskt...!

Det blev lugnt efter bion, vi åkte hem...
Råkade somna i den tryckta stämmningen som rådde i bilen,(varför den var så tryckt vet jag inte, men jag hoppas det går över..;)

Så i dag gick jag ut på balkongen och skulle titta på vädret... Gissa vad jag hitta där?
Jo superstora feta flygmyror... Jätte äckligt! Och hittade en vanlig liten myra inne...
Så jag tror vi kommer flytta...Orkar verkligen inte med det där nu..
Patriks pappa verkade tycka vi skulle göra det alla fall... Så vi får väl se då vi kollar den...;)

Nä nu ska jag fika lite, sen blir det kanske en sväng runt Höglandssjön? Har ju inte bättre för mig...



Vart är sommaren?

2008-07-23 @ 13:45:30

Ja igår blev det storstädning här hemma..
Tog en sväng på gymmet, Sen så bjöd vi hem Maggan och Anton på lite Hallon och blåbärspaj...
Tack vare Mimmis recept blev det en riktig succé..
Är det nån som har bra recept så är det hon!
Sen i dag har det också varit väldigt lugnt...
Har suttit och titta på Våra bästa år, det börjar hända mycket nu...;) Spännande!
Ska ta och dra mig på gymmet en sväng med syster också...
Man måste ju pränta in rutinerna nu då man har möjligheten...

Sen ska vi ta och titta på en lägenhet i samma hus som Maggan och Anton, tyvärr är det bara en två som är mindre än den här, men Patrik är väldigt sugen på den..
Visst jag är också less på den här, med alla problem vi har haft och så, men samtidigt känner jag mig inte så glad i att flytta till nåt mindre... hyran är ju densamma... Men vi ska alla fall kolla på den...
Han ska ju renovera den för 30 000 så vi kan nog trivas i den ändå..
Men helst skulle ju jag vilja ha trean under Maggan och Anton... Men vi får kanske flytta dit och vänta på att den större blir ledig...;)
Vi får se hur det blir...
Skulle alla fall vara trevligt att bo där, närmare stan, gymmet, så kan jag ju hälsa på maggan och anton så fort jag får tråkigt...

Nä nu ska jag åka och kolla hur det går för mamma att tapetsera...



Malmö weekend with my Mimmi!!

2008-07-22 @ 14:29:41

Ja så var jag hemma igen från en alldeles underbar vecka i Malmö..

Kom dit i tisdags efter en lång och trång resa i bilen till Linköping och sedan en 3 timmars sömnig tågresa...
först blev det en liten rundtur i deras underbara hus, och det mysiga huset som jag fick bo i , Annexet..



Snacka om att det kändes lyxigt att få bo i ett eget hus, med en grymt skön säng, platt-tv, egen dusch och toa och även ett kök.... Kändes hur lyxigt som helst... De är bra på att skämma bort en!

tyvärr blev det inga bilder på deras egna hus, men det är också väldigt mysigt och fint! trivdes jätte bra, blev ganska avundsjuk!

Så gick vi på Mobilia lite, flanerade mest... men det var mysigt det med, var som lite trött efter resan...
Sen blev det tacos, det var ju det enda de visste att jag tyckte om .. ;)



Milton fick hedersplatsen mitt på bordet...!

Så blev det Danmark en sväng. Tänk vilken tur att jag har Mimmi, annars hade jag nog aldrig tagit mig utomlands..!
Där gick vi fram och tillbaka på gatorna och tittade in i många affärer, nåt litet inköp blev det, men jag var mest nyfiken på alla hus och människor...;)



Så fanns det en hel hög med männskliga styetter.... Hur kul som helst!



vi hade en helmysig dag, hade en väldig jakt på nåt att äta men till slut fick vi nåt att fylla magen med också..

Så var vi några svängar på stan på grund av det dåliga vädret, men det var riktigt trevligt det med.! Så mysig stad det är!
Vi var en sväng på en stor marknad i Sjöbo också, trevligt!
Har inte shoppat så mycket, blev lite på rean.. Men mest har vi bara umgåtts och ätit gott!

Vi var till ett ställe som hette Gränden (tror jag), supermysigt! blir så avundsjuk, jag vill också bo där...
Det är så grymt mysigt överallt, jag känner när jag går där hur jag förälskas i allt runt mig, alla gångvägar, buskar, hus och gårdar, staden, restauranger, språket...;) Ja allt, det är bara för mysigt! 








Så på mornarna när de andra sov, la jag mig i hängmattan och bara njöt av det vackra vädret och den underbara omgivningen... Bara känslan av att vara i Malmö gjorde mig så lycklig!



Så var vi en sväng på .... ja vad området nu hette, jag och geografi, Men alla fall där Turning Torso ligger..





Det är ganska maffigt att titta upp mot den, och ganska läskigt att gå samtidigt, för då ser det ut som att den rör på sig och håller på att rasa...

Vi tog några promander också, det är så himla fina promenadstråk där...





Inplastad bebis skyddad mot regnet..! Så söt han är!
Milton och jag blev mycket bra kompisar, han satt ofta och skratta åt mig på kvällarna...
Alla fall försökte jag få honom att skratta!





Han och jag kramades ganska mycket... Måste erkänna att jag är väldigt förtjust i denna unga man...
Han är ju för gullig!!

han förgyllde vår vardag!



Kolla så puttenuttig hand han har... det är ju helt otroligt att det funkar!!



Så¨höll Jimmy på att kakla trappen på huset och ville ha lite råd och tips... men jag vägrade hjälpa fysiskt, jag har ju semester!!
Men han var duktig, det kan jag erkänna, och han har gjort ett jättebra jobb med hela huset!



Tack Mimmi för en helt underbar vecka! Jag älskar att vara hos er, och med dig... Du är så himla underbar!!
trivs så himla bra med er, och ni har verkligen gjort min sommar!
Längtar så tills jag kan åka ner igen... Har kollat lite flygbiljetter och pratat lite med chefen så det verkar kunna gå att ordna så jag kan komma en sväng i september med, kanske kan jag få med mig Patrik med!
Skulle vara sååå underbart!!
Älskar dig min vän!



i dag drar jag..

2008-07-14 @ 11:29:00

Jag drar till Malmö, jag drar till Malmöööö...

Men först i morrn blir det ..
I kväll åker vi till Linköping till Patriks bror, så övernattar jag där till i morrn då jag sätter mig på tåget till Mimmi, my soulmate!
Ska bli så himla mysigt, få se deras hus, träffa Milton och Jimmy, och bara få mysa med Mimmi...
Så det kan nog bli ganska tyst här tills jag är hemma igen...
Men jag nås på mobilen...;)

Pussar på er!



Lördagen!

2008-07-14 @ 11:11:09

Hallå hallå,
lite sen med uppdateringen men det har varit så fullt upp...;)
I lördags så var vi hos syster och Anton på fest... Tyvärr blev det en liten fest men vi hade grymt skoj ändå,

Mest tack vare att Johan bjöd på sig ! ;)
Vi spelade guitarr hero och sjöng singstar och hade bara allmänt kul...

Jag hade lite problem med kläderna så jag provade lite ur maggans garderob, Blev bara ett som fotgraferades dock..



Ni får ursäkta kvalitén, min kamera funkar dåligt i mörkret då jag inte har nån blixt...




älskade syster och jag ....!! trots att jag står nära henne så stödjer jag INTE hennes val mellan fingrarna!!!





Det slutade med att jag tog min väst och maggans jeanskjol...
Var ganska läcker där i mörkret! ;)

Sen blev det lite utklädning... Johan fick för sig att ha bikini medans Patrik och Anton bjöd på några härliga 80- talsskjortor! Så snygga de var!



Dom tyckte själva att de var ganska coola när de stod där och posade, så de kom på att vi skulle gå på statiol så där...!



Vi hade en vääldigt trevlig kväll som ni kan se,
Och jag hoppas vi gör om det ....;)



Min älskling var ganska läcker i sin utstyrsel!!


Tack för då !



Äntligen Semester... eller snart alla fall..

2008-07-11 @ 21:04:02

Ja så är det fredag och jag har semester....
Snart, för jag har lovat att jobba ihelgen... vad gör man inte?
Men då får jag ju en anledning att gå på gymmet både lördag och söndag... Eftersom det inte blev nåt varken i dag eller i går....
Sen efter det, så är det semester på riktigt!
Gud så härligt och efterlängtat det är... Och resan till Malmö är ännu mer efterlängtad!!
Kommer bli sååå underbart!
Så bli inte förvnånade om jag inte kommer hem igen... Trivs så bra där!!

jaja... dagarna har rullat på bra, Patrik är ju hemma så man har ju som lite datortid nu...

Vi var alla fall ut i onsdags, jag och Malin... Lisa stannade hemma för hon tyckte det var så dyrt med 150 kr i inträde då hon bara skulle stanna nån timme...
Så vi gick ut och gick med hennes hund en sväng då vi skjutsade henne hem. hon var ju med oss och förfestade lite innan... Och då när vi gick där hörde vi,

gas, växling, gas, gas, växling, gas, broms, sliiiir... Pang....!
Det var en motocykel och bil som lkrockade i svängen... Ganska läskigt...
Vi gick ju och skulle se om de behövde nån hjälp, just då kom ambulansen så vi kunde gå som tu va..
Men jag hade klumpen i halsen hela kvällen...

Fast vi fortsatte kvällen på Olles...
Det var hur kul som helst... Supermycket folk...
En underbar kväll bara!



Malin som tar upp hela hallen med sina grejer och hela kvällen på sig att bestämma vilka grejer hon ska använda..
Men hon är så underbar ändå!



Malin och Lisa, som jag äntligen fick ett kort på ..:;)



Tre snyggingar laddade för en superkväll, som slutade lite annorlunda...

ursäkta kvaliten på korten. jag hade glömt att jag bytt till vga kamera på telefonen för att se om jag kunde zooma mer då, men bytte aldrig tillbaka...
Men ni ser nog ändå ...



Fullt ös på O´leays!!!



Malmöbeach -08

2008-07-07 @ 21:58:16

Jaha, så har jag varit på gymmet en sväng i kväll..
Så himla skönt!
Det var ju tänkt att Maggan skulle följa med, och skriva in sig som jag har tjatat på henne i snart 3 månader...
Men undanflykternas drottning är svår att motivera..!
Så när vi väl skulle åka så drog hon sig ur... Den lilla *%¤##%%
Men men... som tur var hade jag ju Lisa, så vi tog en sväng på gymmet...
Pumpa lite..:Så kul för hon kan så mycket så för en gångs skull så var jag där nere med de "lösa" vikterna och tränade lite... Har inte riktigt fått pejl på det där än, men innan sommarn är slut och Lisa åkt hem ska jag väl fått ordning på det ..
Sen flörta jag med tränarn där så han ska ringa maggan och tvinga ner henne i morrn..
Jag har offrat en dag till för att gå på gymmet så maggan inte ska kunna dra sig ur...
Plus att då hinner jag kanske bli lite extra slim till malmö, eftersom vad jag har hört är det mycket varmare där så man kanske måste klä av sig lite.... Kan det ju vara skönt att vara stolt..;)
Men nu ska vi inte bli träningsfreak... Men det är ganska skönt att gå därifrån...

Jaja... Slänga sig i duschen och sen i sängen...
Pojken är ju på Olles med grabbarna så det blir mys i sängen med tvn i kväll...



Söndagsmys med chokladfundue

2008-07-07 @ 21:52:50

I går så tog jag det bara så lugnt man kunde...
Så himla skönt det med...
Sen blev det en sväng till Moliden, då Patrik fått för sig att han ska tattuera sig på benet..
Så vi var dit för att bestämma lite och höra lite vad den här tattueraren tyckte..
Sen blev det bara filmmys med älsklingen...
Massor med jordgubbar och chokladfundue... Så himla härligt!
Så skönt att han är hemma nu med, så man får umgås lite med honom annat än över datorn...



Gottnerocken!!

2008-07-06 @ 11:30:04



Hallå allihopa!
nu är det söndag och jag är trött och har träningsvärk...
Men jag klagar inte, det är skönt att känna att man lever, och att man gjort nåt kul och bra..!
Igår var det Gottnerocken som gällde...!
Jag, Patrik, Maggan och Anton var det som ställt resdatorn på Gottnebadet...
Så vi hade handlat och sminkat oss och fixat det vi behövde för en underbar kväll på rocken..
Vädret sprack upp så vi slapp allt regn, synd bara att det blev så kallt...
Men då hade vi ju filtar och tröjor med oss...
Vi grillade och åt potatissallad med diverse tillbehör, sen fortsatte vi med efterrätten, chips och nötter och M... !
Sen var det bara att gå runt och mingla lite..!
Träffa många gamla klasskompisar, gamla kompisar, gamla kompisars föräldrar, arbetskollegor osv...
Hade en grymt trevlig kväll!



Så var det Ankrace! Här kommer den vinnande ankan, ser ni den lilla gula pluppen??





många som inte kände igen mig, som trodde jag var maggan och som inte trodde att maggan var maggan...
Men jag hade grymt kul och så trevligt att Patrik offrade sig och följde med för en gångs skull!



Så vid 23.00 var rocken slut så då var det dags att köra hemåt, Jag fick köra antons fina audi..! Superkul, synd bara att man är så feg... ;)
Då fortsatte vi festen hemma hos maggan och anton med lite singstar..!



Det är ju så himla kul, Men jag måste erkänna att både Maggan och Anton spöade mig ett antal gånger...
Men vadåra, de har ju tjuvtränat så det räknas inte egentligen!!!
Kom hem till mig och spela guitarr hero så ska jag nog spöa er med!!

så när det blev hemgång så fick vi ett trevlig adjö..



Anton stod och blåste tusentals bubblor som vi kunde glida igenom...
Tack för en underbar kväll mina vänner!



Mysigaste sommarkvällen på länge!

2008-07-05 @ 09:59:49

Sen på torsdagskvällen så åt vi middag med Anton, Margareta och Angelina på Max...
Himla mysigt..
Sen åkte vi hem till dem i sin nya lya...
Vi är kära... Vill också bo där, så himla perfekt...
Den har allt som inte vår lägenhet har....
Önskar...

Så satt vi på balkongen och myste lite...

sen gick vi ner till parken för att spela lite kubb...
Tjejerna vs killarna...


Gissa vilka som förlora med stolthet... Tjejerna...
Som ni ser så körde ju killarna med lite fula knep... som tex distration..
Så skulle vi hjula lite...


det gick inte så bra att hjula... Jag kom runt, men som bilden visar vet jag inte riktigt vad jag gör med benen...
Angie och jag gjorde några kullerbyttor.. Sen skulle jag hjula med en hand... Ser ut som en clown...;)

Men det var verkligen en supermysig kväll... helt underbart väder.. en riktig sommakväll...
Så att man får umgås med dessa mysiga människor är ju ett plus!
Älskar er så mycket!



Det kom en båt!

2008-07-05 @ 09:51:22

satt och åt med Mikael och Malin på Arenan i torsdags då det helt plötsligt kom en båt infarande i hamnen...
Och inte nån liten båt heller..
vi som är vana Ms/Otilia, alias Räkbåten blev ju helt förstummade...
Alla Öviksbor samlades nere vid hamnen för att se den maffiga båten komma in med allt glassigt folk ombord...
Vi har ju inget liv....;)





fatta så fräsigt... De kom till lilla övik, kanske gå på Star Wars utställningen...
Shoppa lite.. Äta lite... glo tillbaka på öviksborna eller bara njuta av uppmärksamheten...;)

Jag vill också åka en sån där, kryssning till Västindien 7 dagar med älsklingen och några vänner skulle jag inte tacka nej till....



Så söt han är!

2008-07-05 @ 09:47:03

Patrik kom hem i torsdags...
Då hade han köpt blommor och skrivit ett kort till mig..
Så himla söt han är, alldeles underbar!!

Min älskade!








♥Patrik och Sandra♥



Pizza? Ja tack!

2008-07-02 @ 20:09:37



Hallå där!
Har jobbat på som vanligt... Så kul nu då Malin är tillbaka..
Även fast hon tycker jag är så himla elak...
Vet inte vad det är hon menar men,,, Vi är ju olika...;)
Kom hem ich körde lite hemma träning med hantlar och lite situps, så är jag uppvärmd och laddad inför gymmet i morrn då jag ska dra med mig Maggan...
På tal om det så ska jag och Malin försöka börja träna Bedminton..!
Fatta vad kul!
Nån som vet vart man ska vända sig?
Kanske man kan få bättre rull på gymmet då med...
Så satt jag och skrev den roliga lönerapporten på datorn..
"knack knack"... Öppnade dörren och gissa vem som stod där,
Nä det var inte Patrik som kom hem en dag för tidigt för att överaska mig,
det var min ´hyresvärd Maja som hade gjort pizza och kom upp för att ge mig en...
Så jag fick en hel pizza som hon gjort alldeles själv...
Hon är väl för söt!
Och den var riktigt god!
Tack så hemskt mycket!
Vilka underbara grannar man har ändå!
nu ska jag sätta mig och spela lite guitarr hero...



Supertrevlig kväll!

2008-07-01 @ 22:25:41

Har haft en super trevlig kväll!
Lisa kom förbi och vi satt och pratade en massa,
sen blev det lite guitarr hero,
Så kom Johanna, stolt ägare till sitt nytagna körkort! Grattis!
hon fick spela lite, sen åkte vi hem till Patriks föräldrar för att fira körkortet med fika...
Hur mysigt som helst..
Lisa och Willma (hennes hund) fick också följa med...
Och Lisbeth blev helt såld på Willma... Men hon är riktigt söt också..
Så blev vi kvar där ett bra tag sen fick vi oss en liten promenad hem...

Fick en supertrevlig beskrivning av mig i dag...

..you are the "girl next door"

..Every guys dream for a hot girl to move in next door to him..She has that beautiful look, perfect personality, funny, charming, and cute...

..you have a good personality, funny to talk with, always have a good sense of humor and something funny to say..not to mention extremely beautiful and gorgeous..you have what I call "The whole package"

Kan det bli mer klockrent??
Eller vad tycker ni ? Håller ni med?

Ja ja... Nu ska jag sova!
Over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0