Hejsan

Hoppas det är bra med er,
här sitter jag nu, ensam, och sugen på allt onyttigt man kan tänka,
det värsta är ju att jag har massor i skåpet!
Men jag vill ju så gärna komma igång med träning,
och försöka äta bra, fast samtidigt är det ju söndag,
och jag är ensam, och tycker lite synd om mig själv...

Maggan och jag var på gymmet i morse och kämpade på,
tycker vi är rätt så duktig, även om hon inte ser någon skillnad,
men vi har egentligen bara tränat 2 veckor med,
fortsätter vi så här så har vi säkert ett vackert resultat om 2 månader!!
Målet är ju till Italien resan vi hoppas kunna göra till sensommaren
tillsammans med våra fina män!
få gå i vita kläder utan att känna sig fet!! ;)

Hade ju saknat Patrik massor, och verkligen sett fram emot att få
umgås med honom i helgen,
men tyvärr hade han så mycket att pyssla på med på bilen,
så han hade inte så mycket tid över till mig,
och när han väl hade det på lördagen så var jag inte på så bra humör,
vi var på supermysig middag hos världens bästa svärisar,
har inte varit där sen innan jul,
har faktiskt saknar det!!
Men det blev lite jobbigt då de helt plötsligt släppte bomben om
en vän till familjen som plötsligt dött,
så otroligt hemskt!
Kände honom inte jätteväl, men han körde ju folkrace med
Patrik och Roger, så man träffa honom ju alltid där, de gånger jag väl åkte dit,
men sen var han en sån som vi träffade lite nu och då på olika ställen,
han fanns ju som alltid runt omkring...
Och hans leende, det fick vem som helst att le!
Så även om jag inte kände honom jätteväl, eller träffade honom ofta,
så kommer jag saknar honom, det känns så konstigt att han helt plötsligt inte skulle
finnas mer, och jag tycker så synd om hans familj!
Och det är verkligen en väckarklocka,
det kan verkligen hända vem som helst,
bara så där!
Och min första tanke är att jag ska sluta  lära känna folk,
och älska dem, så slipper jag vara så rädd för döden,
men så känner jag mig själv och kommer på att det aldrig skulle gå,
jag får helt enkelt göra tvärtom kanske,
lära känna ännu fler, så det alltid kommer finnas nån kvar som jag älskar!!

Nä usch, nu vill jag inte prata mer död,
jag blir så ledsen, och det är ingen hit då min man inte är här och kan trösta mig.
Men jag hoppas han har det bra, och att han ändå kan vara med oss alla här,
och jag ber för familjen att de får vara starka och komma ihåg allt gott och minnas
honom väl, så de slipper känna sig ensamma!

Nu ska jag se Så ska det låta som pappa tyckte,
poppa lite popcorn och försöka ha det bra!
Nissan ligger här i mitt knä och bara njuter,
jag är såå glad att jag har mina älskade katter!

Och ser fram emot Body Balance i morgon med Maggan,
frisörbesöket på tisdag, då jag äntligen ska få förnya mig lite!!!
AfroPowerDance på tisdagkväll och även middagsmys i vanlig ordning med Maggan,
gruppkurs på Onsdagkväll
och klubbkväll på torsdagkväll, plus att Patrik kommer hem igen då,
På fredag blir det bara myskväll och packning inför
vår Sundsvallsweekend med bästaste Erika och Anders!!!
Ska bli sååå trevligt, längtar så efter att få umgås med dem,
och Patrik,
och att få shoppa loss Patrik bjuppar!!
Bra vecka!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0