Bröllopsresan Bokad!

Hej hopp alla fina!

Här svävar vi på moln just nu,
längtar som bara den tills jag får åka på Bröllopsresa med
min helt fantastiske man!

Vi var och bokade i morse,
Så nu är det klart!
Den 9 Oktober åker vi från Rom på en Lyxkryssning,
svit med utomhusbalkong,
all inclusive (utom starkare drycker)

så kommer vi kryssa runt på Medelhavet en vecka!
ROM-MESSINA-ATEN-KUSADASI-CHANIA-ROM
Vad tror ni om det??
Kan vara den mest perfekta resan för oss just nu!



"Min man och jag
vi har det så bra,
för vi är goda vänner
fast än väldigt olika,
han gillar bilar
jag gillar smink,
han dricker öl
och jag tar en cola.
men vi har funnit en lycka utan slut
som ett ljus som aldrig brinner ut!




Kommentarer
Postat av: s mor

så gulligt

2011-07-19 @ 12:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0