Måndagkväll

Hej hopp!!
här kommer kanske bli lite mer fart då Patrik inte
ockuperar datorn med sina eviga blocketsökningar!
vi får se,

Blev sen från jobbet, och var trött och sliten,
ont i huvudet och hungrig,
så jag hoppade över KU ikväll, och åkte hem och åt lite Tacosrester i stället,
nu sitter jag här och ugglar,
funderar på hur jag ska spendera  morgondagen,
då jag faktiskt är ledig...
Först ska jag nog dammsuga hela huset,
sen ska jag nog åka och hälsa på farmor och farfar,
så ska jag hämta julgranen hos mamma,
så har jag lovat att Angelina ska få sova hos mig i morgon med så
Maggan ska få gå på dejt...;)
Så vi pyntar väl granen och gör det mysigt här hemma..
Skulle ha behövt gå på gymmet med...

Idag så var jag ju runt på Rusta och jysk för att hitta ett överkast till sängen,
men hittade inget jag föll för, eftersom jag ville ha ett rött...
får kanske tänka om och köpa en annan färg,
alla fall kan jag ju inte ha limegrönt!! ;)

så när jag satt hos mamma så hände favorit i repris,
mina leggings sprack....
Suck!! Dags att inse att man är alldeles för fet för byxor eller???

Kom in till stan kl 13, börjar kl 14,
springer runt på alla butiker, Lindex, HM, Vero Moda, Åhlens
och provar med massor av svarta byxor,
men de är för låga, för dassiga eller för dyra...
så när det är 10 minuter kvar så springer jag in på Cubus för att
köpa ett par jag prova förr, men som jag egentligen inte
gillade, de är för grovvävda så jag vet att de kommer tappa färgen och gå sönder,
men de var billiga...
När jag kommer fram och ska betala så säger kassörskan,
'åh, de här är ju de absolut bästa jeansen'
-Nä, jag älskar ju Milla Jean, (har ett par blå som jag avgudar, sitter som smäck och åker aldrig ner)
'ja men just, det var ju du, vi fick in dem igår i svart!!!'
-Va?!?! Är det sant??? Då tar jag ett par såna i stället!!!

Ja lyckan är stor, nästan så jag skulle köpt ett par till bara för
att jag verkligen älskar modellen!!



Kommentarer
Postat av: syster

så länge du inte blivit för fet för ett fuck gör det väl inget;)

2011-12-05 @ 22:48:17
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0