bilder från julhelgen

Hej alla fina!
Hoppas ni haft en bra jul!!
Det har jag alla fall, helt underbar!!!

Börjar med lite mer bilder från födelsedagen



Jag och Kasper, min granne



Mina kusiner Emil och Anton



Patrik, Roger och Lisbeth



Mamman



Igång att öppna alla små paket med berlocker



Alla samlades runt om mig när jag öppnade



Emil och Anton och Linda



Lite pizza medan jag öppnar paket



Världens sötaste pappa!



Vid fika bordet



Maggan, Angie och Magda



Soffmys


Så vart det JULAFTON!!





Maggan, mamma och Ali



Min juldukning



del av julbordet



Mr kock



Ali och Mrtada



Mamma



Hela gänget väntar på tomten



Så kom äntligen tomten



Han hade åkt långt innan han kom till oss



Lisbeth, Roger och Mikael kom lagom tills tomten kom så de
inte missade julklappsutdelningen





Jag och Patrik



Bröderna Nylander


alla tre herrar nylander



Syster och hennes ♥



Så blev det dags för alla mina julklappar,
jag har tydligen varit ganska snäll iår!!



Fårskinnsdynor till mina barstolar av Mamma



En godisskål med choklad av Magdalena



Partyfransar av Maggan, Angie och Mrtada
Fick även ansiktsrengöring av henne tidigare



Snygga röda calvin klein trosor från tomten



Julgodis av Svärisarna
som jag får baka själv



Neu Lash från Maja,
nu jämarn ska jag få långa fina fransar,
om en månad ska ni få se trolleri!





Vantar från Svärisarna



Presentkort på FininUnder från Anna-Carin



Magneter från Älskade



Presentkort på apoteket där jag köper min hudvård,
från svärisarna,



Slant från pappa och familjen till morgondagens ikea tripp!



Ögonkräm från pappa och familjen



Min helt underbara och alldeles fantastiska man
gav mig en weekend i sundsvall med shopping och han betalar!!
Älskade!
Jag får hans hjärta att tro på evig tjärlek!
Sötaste!



Ljus från Anita och Janne



Choklad från grannarna till höger



Fantastiska sängkläder från Micke och Emilia, Johanna och Magnus



En våg från Svärisarna,
så nu ska jag komma igång med träningen, nu har jag ju bevis hemma...!! ;)
Även om jag hellre litar på byxmåttet!



Glöggset av svärisarna!
Så om inte annat, nästa år har vi tradition med glöggmys varje advent för dem som
vill joina!



före bild på fransarna, så får vi se om en månad om det blivit nån skillnad...;)
Skulle behövt nåt till brynen med...;)



Så igår blev det spelkväll med Mikael och Emilia
och mina kusiner Joel och Daniel!!
Supertrevligt!!!

Så som ni ser har jag haft en helt underbar helg!!!
Och nu ska jag duscha och göra mig klar för att se på bio
med Mamma, Maggan och Angelina,
eftermiddagsmatiné 'Alvin och Gänget 3'

Myset fortsätter!!



Kommentarer
Postat av: Karro

Men vad fina saker! O va gulligt brev! :D

2012-01-04 @ 11:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0