Tacokväll!

God kväll...
jobbat heldag på FIN, rikitgt bra dag, härliga kunder!!
Gillar skarpt att jobba där!

så åkte jag och handla efter jobbet, hämtade upp lillasyster
och så åkte vi hem till mig och gjorde Tacos.
Mamma dök upp lagom till det var klart så då bänka vi oss allihop
i tvrummet och suktade efter min egna Brolle!!
Grym i Så ska det Låta!

Fast nån gång skulle jag och Maggan fått vara med i ett lag, vi hade
klarat det minst lika bra!

trevlig kväll blev det,
mamman åkte hem, maggan och jag såg 'cable man'
slumrade visst till lite men som tur var hade Maggan sin trogne vän Datorn i sin närhet!

Nu är jag ensam, funderar på att slänga mig i säng
för att orka med morgondagens jobb!

Otrolig träningsvärk i tricpes i dag alla fall,
kan knappt prata i telefon,
känns som att musklerna är så stora att de klämmer i nerverna så jag får sockerdricka i händerna...
förstår ni då hur muskulös jag blivit??? :P

katterna gör mig galen, det är 4 gången de löper nu,
nu är det ju inte ens Mars längre!!!
Borde de inte sluta nu??
De blir bara värre och värre, men som tur är verkar jag ändå ha vant mig ganska mycket
jämfört med maggan ...;)
Hon hade gärna fått tyst på dem, spelade ingen roll hur..
Men på måndag så!

Nån som har en kattbur över som vi skulle kunna låna på måndag??

nä god natt på er!!

Kommentarer
Postat av: Syster

ja, dina katter är en mardröm!

jag borde verkligen sova, fast ännu mer så borde jag städa köket.. dammet ligger hemskt tjockt, och jag sa till mamma att jag skulle städa, eeehm.. hoppas jag inte somnar på rullbandet i morgon!

2011-04-03 @ 03:07:12
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0