Mars

nu är vi framme, värste lyxsviten vi fick! Bubbelbadkar, bastu, tv%2

2008-03-28 @ 14:33:59

DSC00379.JPG
nu är vi framme, värste lyxsviten vi fick! Bubbelbadkar, bastu, tv i sovrummet, tv i allrummet, kristall krona och bord... Allt i vår svit... ;) Nu ska vi gå och boka middag, får ju 3 rätters middag bokat i vårt namn, allt betalt. Kan man ha det bättre? Så tänkte vi boka spabehandlingar och gå en sväng på stan. Härligt! Tack Mikael för den här lyxen, fast det är jag ju värd. ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


2008-03-28 @ 08:50:56

image68


Ja nu är det bara några timmar kvar tills lyxen börjar...;)
Kl 12 åker vi till Hotell Lappland i Lycksele och bor där hela helgen, 3 - rätters middag och nyinvigning av nattklubben... Mycket trevligt!
Ska bara in en sväng till stan och köpa några saker som jag ska ha med mig...;)

Ha en trevlig helg nu så skriver jag mer sen !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Värste hotell frukosten. I natt har vi bott på Dragonen lyx hela vecka

2008-03-26 @ 08:32:47

DSC00370.JPG
Värste hotell frukosten. I natt har vi bott på Dragonen lyx hela veckan. ;-) ska strax gå på jobbet.. Chefen tvinga mig till sovmorgon och självklart vaknar jag halv 6 super pigg. Har legat och glott på tv hela morgonen.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Öl dödar myror..

2008-03-25 @ 08:24:19

image66


Måste bara berätta en liten händelse från i fredags... Jag hade druckit cola och glaset stod på bordet nästan tomt... Så såg vi på film och jag somnade... När jag vaknade såg jag att glaset var alldeles svart... Det var alldeles fullt av myror i det! Det bara krylla av dem!! Så himla äckligt.. då har de känns lukten och tillkallat hela styrkan! Men så tog patrik ölen han hade och hällde i glaset... Oj vilken fart det blev på det... Alla i glaset dog... men tyvärr hann de som var på utsidan av glaset springa och gämma sig...

Haha försökte sänka dem med ett popcorn också...;)
Mwohahaha!!

Nä nu ska jag ta och göra lite frukost och väcka älsklingen så han kommer och äter med mig! Sen ska jag ju åka till Umeå i dag och jobba... Så tråkigt att lämna honom när han väl är hemma för en gångs skull...
Men på fredag blir det ju Lycksele för hela slanten! Härligt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Fräsch efter söndagspromenad!

2008-03-23 @ 17:07:04

Har varit ute och gått med Erica och Viola.. Så skönt, hon ringde och väckte mig kl 12.30!!!! Pinsamt ju! Har aldrig i hela mitt liv sovit så länge nån gång tror jag! Visst det var skönt, men man har ju gått miste om en hel dag... Suck..: Det är tur att jag har henne som ringer och får ut mig i det fina vädret i bland..;)
Var ju ut igår på Schlagerklubben! Hade hemskt kul! Träffade många av mina gamla vänner och fick några nya!
Älskar verkligen det stället nu!

image64


Var ut med den här sötnosen! Snacka om att kunna se glad ut!

image65

Även min älskling följde med! Vääldigt trevligt!

Så kort sagt hade jag en grymt kul kväll i går, åt middag tillsammans hela gänget innan, tacos som vi tjejer tillagade åt våra älskade män, det blev en parmiddag i går, Jag  och Patrik, Malin och Andreas, Erica och Anders, Peter och Sandra, Robert och Viktoria...  Men det var hemskt trevligt, speciellt när vi fick två nya bekantskaper i gruppen!

Nä nu ska jag lägga mig framför tvn och försöka få upp värmen igen efter promenaden!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

party party!

2008-03-22 @ 18:37:08

image62


Jajjemen så var man klar för Party då! ;)
Väntar bara på att Erica ska komma så vi kan åka och handla och göra klart för middagen..;)
Sen ska vi vara ett gäng som ska äta tillsammans, till och Malin, Äntligen!

Har även hunnit klippa Patrik...

image63


Han har problem med det där med blixten, men fick en ganska bra bild alla fall...
Han ser så mycket bättre ut med snaggat! Älskar! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Stoora ögon..

2008-03-22 @ 13:12:53

Hallå där!!
Satt hemma och hade tråkigt efter att spelat guitarr hero tills ögonen blev fyrkantiga.. ;)
Så fick jag för mig att sminka gigantiska ögon..

image57


Haha ! Vad tycks om mina djuriska ögon?

image58

Jag jag och jag...;);


image59


Så har min älskling kommit hem, måste ta och klippa honom, ser ju ut som få i det där långa håret... Inte snyggt, han kan ju inte sköta det! Tacka vet jag när han har snygg Prison Break snagg!!! Älska!!!

Eller vad tycker ni?

image60

Kolla in den snaggade snyggingen!
Eller kolla in den andra blonda snyggingne.. Gör som ni vill.. (Kommentera gärna)




Ja men nu ska jag gå och spela igen! Beroende!
Ses vi i kväll kanske?
Schlagerklubben på Statt!!! Weeeoo!

Permalink Smink och skönhet Kommentarer (1) Trackbacks ()

Glad Påsk!!

2008-03-20 @ 18:35:46

Hallo!!
Nu är man riktigt låångledig.. Patrik har också kommit hem nu så det är ganska skönt, slipper man vara så ensam och sitta och hoppas att nån ska orka eller vilja vara med mig, nu är han ju alltid här. Alla fall en vecka till...
tyvärr kommer det nog inte bli så mycket bloggande eftersom han oftast sitter här när vi är hemma och spelar, förutom nu då han spelar guitarr hero, sen så fort jag sätter mig framför datorn så säger han " himla datanörd"... Look who´s talking!
Men så orkar jag inte säga nåt utan låter hellre bli att gå in... har ju ändå inget vettigt för mig, inte heller säker om nån tycker det gör så mycket....;)
Hahah! Om inte annat så får jag ju prata mer så det är bara positivt för min del, eftersom jag börjat höra så mycket "sandra, vi har redan läst det där på bloggen så du behöver inte berätta igen".. Suckar... Jag som trodde att jag skulle få en möjlighet till att få berätta dagens bravader, men i stället får jag nästan inte berätta nåt mer än en gång här på bloggen eftersom alla läser den... Nästan lite jobbigt med alla läsare...
Eller näääää! Bara trevligt!

Hade en underbart söt påskkärring här, angelina.. hon åkte in hit innan hon skulle till Blåkulla..

Nä nu ska jag spela lite Guitarr Hero med Patrik...
Ska lägga in en massa idol bilder på mig själv snart också.... så tråkigt att bara skriva...

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

03,45

2008-03-19 @ 04:45:54

Åhh... Undebara morgon...
Nu har jag packat väskan och gjort mig klar för körning till Sundsvall City! Ska först till Skanska och prata med platschefen där, fick uppdraget att ge honom ett paket, (mutor??) Så får man kika lite på det bygget med... Spännande, bara gå dit och glänsa!

Men nu ska jag smöra några färdmackor sen ska jag åka till Statiol och se om min vän jobbar, köpa två red bull och sen sticker jag! Kommer nog hem i morgon...
Suck, Patrik kommer ju i kväll så det är lite tråkigt, men vi får ju lång helg så...;)

Önska mig lycka till och att alla älgar är morgontrötta i dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

frissan...

2008-03-18 @ 16:31:33

Jaha så blev det bara halvdag i dag och då passade jag på att gå till frissan så jag skulle vara fin till helgen då vi ska parta!!
Och då jag ska till Lycksele med älsklingen min...
Så jag gick dit, fick tyvärr inte klippa mig hos Anders, men det gick bra ändå...
Hon tyckte det var så kul då hon fick göra som hon ville...;)
Så det blev 5 färger..: men det tänker man inte... mest att det är mörkt med röda och ljusa slingor...
Så nu har jag 2 frisyrer... åt ena hållet ser det rödare ut och andra hållet ser det blont ut...
Kul kul!

image56

Så locka hon det med så jag fick lite glamourkänsla..
Kommer bild sen på den blonda sidan... men det är ju mest bara reflexer...;)

Permalink Smink och skönhet Kommentarer (4) Trackbacks ()

En kram kan rädda någons dag!

2008-03-17 @ 20:16:53

Ja så var jag hemma igen, efter en cplåång dag i Sundsvall, inget har verkligen gått bra för mig i dag, bara strul för hela slanten...
Var så himla less då jag stod och pratade med byggledaren inne på Claes Olsson.... Men så kom Erik och gav mig en kram och sa hej, (mitt i konversationen med byggledaren om städningen vi skulle göra, men det gjorde inget)... Men det var så kul, han bara kom och avbröt precis som att det är väl helt normalt att krama nån medans de står och pratar... Haha... Och jag var inte alls beredd på det heller, jag trodde han bara skulle gå förbi... Men så hade han räddat min dag...
Kunde inte låta bli att gå iväg och skratta för mig själv, kom på att jag såg Lars min då Erik kom och kramade mig och då påmindes jag ju om diskussionen jag och chefen hade för ett  och ett halvt år sen om hur "lössläppt" jag var... Mwohaha! Vad skulle han sagt om han sett det...
Men det var helt klart dagens höjdpunkt... Tack Erik!

Sen nu då jag kom hem möttes jag tyvärr av en hel hög myror... SUCK!! Kommer jag nånsing bli av med dem??
Jag som till och med satt och petade in myrorna i dosan i morse så de skulle få smaka på det goda innuti, (giftet)..
Men tydligen så funkar det inte så bra...

Pratade nyss med Erica också, nu är det preliminärbokat att det blir party på lördag, på statt... Hon ska köpa de där fina klackeskorna vi såg på din sko med... Vill också ha... Synd att hon har så pyttesmå fötter...
Hoppas också att Malin är frisk och hemma, kom på att hon skulle kanske till skellefteå, så hon kan följa med också!


Nä nu orkar jag inte sitta här bland alla myror längre, jag går till sovrummet, min frizon, och glor på tv..!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

frukost

2008-03-17 @ 09:42:35

image55


Har nyss ätit supergod frukost, älskar Icas melonmix... Sen la jag i lite kiwi med... Åh så gott, sen känner man sig lite nyttig med...
Nu ringde nyss chefen och sa att jag ska åka ensam till Sundsvall, om en timme och skura golven... Dumt att Santane får ha en egen skurmaskin, det är ju onödigt att jag ska åka emellan jämt.. Men jajaj....
Ska ta och göra mig klar då...
Ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Väntar..

2008-03-17 @ 08:38:55

Jaha, så sitter man här och väntar på att chefen ska vakna så han kan ringa till Sundsvall och kolla om vi kan komma dit och jobba nu snart... Är de inte färdiga så vi kan komma fram vet jag inte om jag kanske blir ledig i dag..
Vad ska jag hitta på då?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vill ha..

2008-03-16 @ 22:04:59




Hittade lite fina kläder på www.asos.com som jag skulle vilja ha nu till sommaren... Kanske man måste ta och shoppa lite därifrån, om inte nån vill ge mig?!?

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

Kändisar igen!!

2008-03-16 @ 17:18:24

Checka in snyggingarna på www.schlagerklubben.nu !!

Fatta vad kul vi hade!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Schlagerklubben, Weeeooo!

2008-03-16 @ 09:01:45

Ja, igår var verkligen Best night Ever! Hade så grymt kul att man nästan började gråta då de stängde musiken..
Vi skulle egentligen på O´learys, Men alla jag pratade med for ju på Statt, och dit ville ju jag med, på Schlagerklubben och Jan Johansen... Men problemet var ju att det var från 23...
Men jag och Erica gick dit ändå och provade, de kollade på Ericas leg, hon kom in, sen när de såg mitt;

-"hmm, 86:a, då är du ju för ung, det är ju 23 i kväll",
- "Va?!? Men jag var ju här förra helgen ju?" ,
- " ja men då var det bara 20.... Men så här, om du kommer tillbaka med 5 kompisar över 23 så får du komma in.. Och du får ju inte bara ta nån, det ska ju vara nån du känner.."  ,
-"Åhå, lätt, jag kommer strax tillbaka"

Och vi gick och raggade, men alla vi träffade var så fulla och ingen som vi kände... Men så tillslut såg jag nån jag kände igen, det var ju min frisör, Anders och 2 av hans vänner som kom mot oss! Åh vilken tur, så då följde de med oss in och det gick skitbra, behövde inte heller betala inträde, varken jag eller Erica, det gjorde Greger, ( ja han hette verkligen de, var 2 meter lång och från Örebro)..

Väl inne var det världens ös, det var skitmycket kännt folk och så hade de ju delat upp så det fanns tre ställen att vara på, Schlagerklubben, Cover Club och en kareoke bar.. Vi hängde ju i Schlagerklubben hela kvällen så klart! Det var ju så grymt bra musik där, Erica och jag stog och sjöng och dansa nästan hela tiden, det var verkligen grymt bra! Så blev vi fotade för coverclub i Umeå också så då måste man ju kika in på deras hemsida snart..

Så hädanefter så blir det statt för hela slanten, det var ju så otroligt kul, och vakten sa att om jag tog med mig 5 kompisar varje gång så får jag komma in, så länge jag är över 20.. och det är jag ju...;) Grymt!


Här är några snygga bilder på mig och Johanna och Erica



(johanna, den där fula bilden kommer på bilddagboken... Mwohaha!)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Party!

2008-03-15 @ 22:21:46

Jajjemen, nu är det snart Party! Vi har just sett på Melodifestivalen, Charlotte Pirelli vann... Så bra, hon var verkligen värdig vinnare... Nu kan man vara stolt när man ser Eurovision Song Contest!

Men nu ska vi bara locka håret på erica sen drar vi till O´learys på Partykareoke med Bengan Dahlquist!
grymt skoj hoppas jag!

Vi har även hunnit åka till Ericas chefer och sjöng för den ena eftersom han fyllde år, så fick han lite presenter och ett gott skratt... ;)

Blev bjuden på mat hos Patriks mamma och pappa, lika trevligt varje gång.. Tacos.. Mums!

Har även hunnit sminka Johanna också... Ni får se bilder sen.. Har sminkat Erica också..
Men nu ska vi sätta lite fart innan Erica ätit upp allt godis..;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

lördag igen...

2008-03-15 @ 12:13:02

Jaha så var man hemma igen, har nyss varit och ätit frukost med Erica på Subway, sen gick vi och strosa lite på stan... Men det blev inga inköp, Erica hade bråttom hem hon skulle baka...
Så nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska hitta på, har grym hosta alla fall... SUCK..
Får väl ladda inför (eventuellt) party i kväll... Lägga mig framför tv kanske...
kanske vila lite... ;)

är alla fall mätt och belåten och doftar härligt av  vitlök..;) Haha! Jag och Erica behövde nästan inte säga vad vi ville ha på Subway, det visste han redan, så duktiga de är, lär sig vad man vill ha! Det är bra service!


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

klänningar...

2008-03-15 @ 00:39:43



Har så tråkigt och efter att ha sett på den där "djävulens advokat" blev jag lite nojjig eftersom den var lite creapy, så ville jag inte gå och lägga mig än..
Så jag tog på mig några av mina klänningar och tog lite kort...;)


Den röda jag     Den svarta        Den lila-svarta     Den rosa          Den grå på   Den glittriga
sydde själv        jag köpte till      på rean                 jag hade på      rean               min absoluta
jul -06                                                bröllpet                                     favorit!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()

Såå ensam...

2008-03-14 @ 22:00:51




Sitter hemma ensam och äter popcorn och dricker dricka.. Så tråkigt att  vara ensam.. Ser på "Djävulens advokat".. Verkar faktiskt ganska bra, men fortfarande tråkigt att se ensam, jag vet att jag alltid brukar somna till film så jag är inte så sällskaplig, men det är ju så skönt att veta att det finns nån här när man vaknar som kan säga hur filmen sluta, eller att den också somnat...
Men så är inte läget nu och det får jag bara gilla...
Ska nog gå på gymmet i morrn bitti, kanske svänga runt på stan en sväng.. Se om det finns nåt kul att titta på, kanske boka en frisörtid, hade ju varit kul och fått färga och klippa sig innan Lycksele, men vi får se om det hinns med..;) Annars får jag göra det efteråt tillsammans med mamma... Kuligt!

nä nu börjar filmen igen !

Saknar....                               



Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()

positivt tänkande..

2008-03-14 @ 17:23:06

image37

Satt och hade ett av våra dagliga samtal med min pappa förut.. Så började vi diskutera det här med att bli deprimerad och så, är ju omringad av det hela tiden.. Så kul med pappa för vi är så lika i vårt sätt att tänka i bland, just det här att hela tiden se det positiva, vi skulle nog aldrig kunna bli deprimerade, vi är för bra på att ventilera.. Sen gräver vi inte ner oss så mycket.. Visst jag kan lätt bli ledsen, jag är känslig, men jag är bra på att prata om det, skulle aldrig bära nåt inom mig som skulle kunna tynga ner mig... Är för glad som person..
Många skulle kanske sagt att de haft en jobbig uppväxt om de levt mitt liv, men inte jag, för jag reflekterar hellre på allt bra som hänt mig i min uppväxt, tar inte fasta på det tråkiga.. det första jag tänker på är att jag alltid haft mina föräldrar, har mina underbara syskon, alla mina vänner, hobbyer och massa sånt kul, inte att mina föräldrar skilde sig när jag var liten, att jag bråka mycket med mina syskon, att vi hade lite pengar eller nåt sånt, det är inte viktikgt... Det viktiga är att jag alltid kännt mig lycklig och älskad! Och jag önskar och hoppas att mina syskon kan känna samma glädje..!

Men vi är ju alla olika och nu gör de inte det..
Så sa jag till pappa, om nån frågar mig hur det är och jag kanske är förkyld, så säger jag ju alltid, "Jo det är bara bra, lite förkyld men"... Medans många jag känner skulle säga, "Sådär, superförkyld och hängig, men annars så är det bra".. Se hur olika man svarar... på ytan kan det verka som samma svar, medans det i mina öron låter som att jag tycker jag har det bra fast jag är sjuk, medans den andra tycker han har det dåligt för att han är sjuk...
Så allt handlar ju om hur man tänker som... Tror att jag för det mesta ser det positiva först.. I bland när jag hör andra säga hur jobbigt allt är och hur dåligt de har det så önskar jag att de fick känna som jag ... Så lycklig och glad för det mesta.. Klart man har dåliga dagar men det får man! Så länge man kan prata om allt så mår man mycket bättre tror jag !

jaja... nu ska jag inte glänsa över mig själv..
Chefen ringde nyss, han har bokat rum åt mig och Patrik som bonus för att jag ställt upp och jobbat så  mycket åt honom... Så nu blir det en riktig weekend på Hotell Lappland... Mysigt! Försökte han få mig att få dåligt samvete för att det kostade 4000 kr, men det lyckades han inte med! För jag vet att jag förtjänar det och att han haft tur som har mig!! Men så trevligt vi ska ha!

Permalink Allmänt Kommentarer (8) Trackbacks ()

så så vacker utan spackel, Men så kul man kan ha med lite smink!

2008-03-14 @ 11:20:23



Jajjemen, nyvaknad med konstig frilla och no makeup... Fräsch som en daggkåpa.. Eller vad säger man.? ;)

Men så hade jag lite att göra så jag satte igång och sminkade mig lite, eftersom det är min favoritsysslesättning, tycker det är så kul, tänk om man fick jobba med det... Men men.. det kanske kommer... ;)

bläddrade igenom nya nr av M, makeup stores tidning, och hittade en bild som inspirerade mig lite.. Så kul att göra nåt annorlunda... Skulle bara haft nån som velat fota mina konstverk, för det är jag ju helt värdelös på, kan varken fota eller har nån bra kamera, så svårt att få till färgerna, ser aldrig ut som på verkligheten... Känner ni nån??

image36

Lite cool blev det allt... Åh vad jag skulle älska att göra sånt här varje dag!
Nån som vill komma hit och bli sminkad?

Permalink Smink och skönhet Kommentarer (3) Trackbacks ()

vad ska jag hitta på idag?

2008-03-14 @ 07:24:36

Har lite tråkigt nu, inget bra på tvn och känner mig lite halvhängig... Har varit ledig för mycket, det är inte bra...
Skitdåligt väder med så jag vet inte om jag kommer orka göra nåt i dag heller... Blir väl att ta en dusch och snygga till mig lite, prova nå snygga kläder jag har och posa lite...
Det är ju alltid kul, titta på nån musikvideo och försöka sminka mig som dem... Få lite inspisration.. Ska ju kanske ut i helgen så det kan ju vara kul med nåt nytt...;)





Drömde också att jag skulle färga håret själv, skulle färga det brunt men så hade jag fått en blonderings burk i asken och det la inte jag märke till... Så jag fick gult hår med gröna slingor... Så fult...
Funderar på om jag skulle ta och bli blond igen till sommaren...

vs.  
Blond -07                  Brunett -07 

Vad tycker ni??
Tror jag håller på det bruna... Än så länge...

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()

Myruppdatering..

2008-03-14 @ 06:42:23

Ja så vakna jag nu och nyfiken ´som jag är måste jag ju springa och kolla hur det gått med myrfällorna...
öppnade dörren till sovrummet och såg att det fortfarande gick myror där in till köket, så gick jag till fällan alldeles innanför öppningen till tvrummet och där... Där låg en hel hög myror som kalasat på giftet och låg nästan och höll sig för magen, precis som att de hade magknip... Hoppas bara att de hinner till drottningen med det...;)
Weeoo.. Nu kanske man slipper dem snart...!

Nä nu tänkte jag sätta mig framför tvn en stund och slöa lite, är ju lix ledig än så länge! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Älska anticimex..

2008-03-13 @ 22:31:32

image30


Åh i dag då jag kom hem så gick jag in till grannen och frågade om de fått tag på anticimex, och hon hade det och även fått 2 dosor som jag skulle lägga i lägenheten..
Så följde hon mig upp så kollade vi hur det såg ut, och jag har verkligen fått en stig från soffan och till köket, upp på diskbänken... Så hjälpte hon mig att döda massor av dem, sen gick hon ner och hämtade två dosor till för hon var rädd att 2 inte skulle räcka, "jag vill ju inte att de ska komma ner till mig, kanske bäst jag borstar av sockarna här så jag inte får med dem ner.." haha, så rolig hon är... Jag sa att jag skulle lägga sockerbitar i trappen... Mwohahha... Vadå? det är ju orättvist att bara vi som hyr ska ha ohyra ! ;P

Men som sagt vi dödade de flesta bara för att det såg så äckligt ut då de var så många, sen lät vi några vara kvar, så de kunde gå in i dosan och mumsa på den trögflytande betet som myrorna suger i sig och bär till boet, där myrdrottningen och larverna blir matade. jag vet inte vad som händer, om de dör av det eller vad... Sä här står det " när myrdrottningen påverkas upphör boet att fungera och myrinvasionen upphör"... Så om de dör eller bara blir rädda för att komma hit vet jag inte... Önska ju att man utplåna hela boet...
Jag vet, man ska inte vara mot andra som man inte vill att de ska göra mot mig... Men jag kan inte låta bli, de är ju bara myror! Men lite skuldkänslor har jag ju, fatta hur många myror jag dödat här, tänk om det varit tvärt om, eller om det varit människor, det skulle ju vart massmord, Åh herre gud, tänk om jag är som Hussein...... näää... De är bara insekter och de invarderade faktiskt mitt hus, hade jag gått på deras stack hade de säkert försökt döda mig med, haha, försöka går ju! ;)

Nä nog om myrorna för en stund... Har försökt övertala chefen att jag ska få ha semester första veckan i juli, egentligen så börjar ju byggsemesten andra veckan, men jag skulle så gärna vilja åka på dansveckan på Öland i sommar med Linda... Jag som tjatat på henne hur länge som helst att vi ska fara... men hon har ju alltid haft annat för sig, så har hon plötsligt kommit på att det skulle vara kul att fara.... Nu då det var hennes egen ide, snacka om att ta åt sig äran! Jaja, hur som helst skulle det vara grymt!
Sen ska jag ju på Foo Fighters på den 14 juni så då måste jag nog också se till att jag är ledig, alla fall fredagen!

Alla fall ser det ut som att jag blir ledig i morrn... Åh vad jobbigt... eller inte...
Har fortfarande inte kommit nåt material så vi har bara spacklat och gjort i ordning så mycket som möjligt innan vi ska börja lägga.. Denna vecka gick verkligen supersnabbt då man var ledig så mycket, synd bara att inte patrik var hemma... Me det är hans fel, för hade inte han varit så girig och stannat längre hade han ju varit hemma nu och då hade vi ju kunnat haft super mysigt! 

Och jag vill ha fler kommentarer! Har super många besökare, men inga som skriver nåt.... :( kanske är mitt liv inte lika intressant som jag trodde...

Nu ska jag göra mig en macka och se om jag kan sova lite..
Puss och kram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vilka ljushuvuden det finns. Är i umeå nu, skulle lägga klinker i

2008-03-13 @ 14:08:46

DSC00356.JPG
Vilka ljushuvuden det finns. Är i umeå nu, skulle lägga klinker i en ljusgård på 50 kvadrat. Så är de befintliga plattor kvar, 20x40 röda som vi ska komplettera mot, grejen är ju att de befintliga ligger lite hur som helst, och det går inte få tag i likadana plattor heller, de vi har är 20x20 och svarta, kommer se hur konstigt ut som helst. Vi föreslog att vi skulle spackla över allt och göra helt nytt golv, men det skulle bli för dyrt.. Så nu har vi kämpat för att fixa kanterna och nu måste vi spackla ännu mer ändå.. Sen när vi jobbat ett tag för att kunna sätta igång så kommer de och säger att de sen ska lägga en heltäckningsmatta över allt. Snacka om onödigt jobb, och de vill spara pengar. Haha, men man ska vara glad att man får jobba. ;-) Malin du skulle vart här!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Vad less jag blir...

2008-03-13 @ 06:49:03

Jaha, nu har myrorna gjort en stig från väggen bakom soffan och in till köket, ser inte att de hittat nåt särskilt att äta där och orkar verkligen inte göra nåt åt det... de får gå runt mina fötter då jag sminkar mig, kanske kan man få dem att tro att vi är vänner och sen lura dem i nån fälla.... Mwohhahah!
Nä jag vet inte, men är det lika mycket då jag kommer hem på fredag så bor jag hos mamma...

Jag orkar inte döda fler, verkar ju som att de bara blir ännu fler då! BLÄÄÄ

Ja just, det gick bra att skicka från mobilen i går så ni kommer få små uppdateringar från Umeå med...;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Åh nej

2008-03-12 @ 22:01:36

Jaha, så klev jag upp och skulle gå på toa, och gissa vad jag såg, en myra.... och en till, och en till och en till... Känns som att det här aldrig kommer ta slut...! Jag hoppas verkligen anticimex kommer hit snart.. Ska ju till umeå i morrn, och då stannar jag till på fredag, och fatta hur många myror jag kommer ha hemma då om ingen gjort nåt åt det... åh, jag tror jag måste sova hos mamma... Så äckligt, som tur är så har de inte kommit in i sovrummet nåt, har ju dörren stängd..

Nä nu måste jag sova!
Ha en mysig kväll! Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Ligger i sängen och fryser... Är nog lite sjuk, men bara jag som

2008-03-12 @ 20:00:18

DSC00326.JPG
Ligger i sängen och fryser... Är nog lite sjuk, men bara jag somnar nån gång blir jag nog frisk. Har tänt ljus så det blir lite mysigt här. ;) saknar patrik... Du skulle vart här och värmt mig. Usch, vilken hosta jag har...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Vad duktig jag är!

2008-03-12 @ 18:14:01



Hejsan! Nu är jag äntligen hemma.. ;) Har varit på gymmet i dag och pumpat, skönt, men jag tor jag kommer få grym träningsvärk i morrn, tog i lite hårt kanske, men det är ju bara skönt det med, känner man sig duktig!
Sen gick jag på Hemköp och köpte en Gainomax för första gången... Usch det var ingen god upplevelse, plus att den var varm! Ska testa en gång till men en kall... Så får vi se vad den får för betyg, men tydligen skulle det vara bra att dricka en sån efter träningen för återhämtningen...

Sen åkte jag ner till Knuttes och hälsade på Linda min storasyster, så stod jag där och prata, men så blev jag jätteyr, kunde knappt stå, så jag gick ut till bilen och la mig en stund, åt en banan, tills Linda fick lunch så vi kunde gå och äta, som vanligt på UH, men det var trevligt! Kul att spendera tid med syskonen i bland... ;)





Efter det så åkte jag hem till mammas lägenhet och fortsatte med min snygga klänning! Gick väldigt bra om jag får säga det själv! ;) nu är den klar alla fall och jag blev väldigt nöjd, eller vad tycker ni?

image25

Det går att ta bort snöret med så det blir helt axelbandslös.. Perfekt, nu har man ännu en party klänning!

Nåt annat kul som hände då jag satt där i mammas lägenhet och sydde för fullt, i bara troser och bh eftersom jag provade klänningen eftersom... Satt där och sjöng högt för mig själv till musiken i mobilen, hellre högt än bra... När helt plötsligt det stack fram ett huvud i dörröppningen, jag hade suttit och sjungit så jag inte hört honom knacka, öppna dörren, ropat och gått in... och som sagt där satt jag i bara underkläder, symaskinen i full fart... Haha! Han tyckte nog det var mer pinsamt än jag, jag var bara som vanligt, klev upp och gick mot honom, hans ögon bara fladdrade, vart skulle han kolla?? Gubben var kanske 50 och från Själunds Värme, han skulle bara kolla vilket märke det var på toaletten eftersom mamma ringt in tidigare och sagt att den läckte,... Hahah!! så grymt kul, man såg hur han bara ville ut på en gång, pinsamt ju... fast han lär ju ha dagens, eller till och med veckans bästa histoira att berätta om på morgonmötet...!

Och sen då jag kom hem i dag så knacka det på dörren, två små tjejer i 7-8 års åldern som undrade om jag hade några pantflaskor de kunde få, för det skulle starta en egen affär... Åh vad gulligt det var, så klart fick de alla 5 flaskor jag hade! Jag gjorde ju likadant då jag var liten. plocka hallon och gjorde egen sylt, målade stenar, gjorde saft, sen gick jag runt i kvarteret och sålde det.. Det var tider det..!

Och på tal om grannar... Fick höra nåt fruktansvärt i dag, en av mina grannar i Mellansel har dött... Kände dom ju inte super duper bra, Men alla fall så jag alltid stannade och pratade med han och hans fru, som jag även jobbade tillsammans med i Bredbyn då jag slutade skolan... Han var en underbart glad man och som verkligen skulle fått leva mycket längre...
Känns så hemskt, känns som att det är så många nu på slutet som dött i min närhet och det är grymt skrämmande... Jag som suttit och lyssnat på Alicia Keyes låt, "like you´ll never seen me again", som handlar om att man ska ta till vara på alla tillfällen tillsammans, för man är aldrig garanterad en morgondag... Jag som har väldigt dödsångest, vågar inte riktigt tänka på hur hemskt det, eller ens sätta mig in i hans familjs känslor... Det är bara så grymt.. Själv lever jag ju i en värld där alla har evigt liv, och alla är lyckliga... Jag vet jag är naiv, men jag mår bättre av att tro det än att hela tiden gå och veta att folk kommer dö... visst det blir skitjobbigt när det väl händer men det blir det väl ändå, än hur förberedd man kan vara!
Åh jag vill bara krama alla jag känner och säga hur mycket jag älskar dem och hur mycket de betyder för mig. Mest vill jag att Patrik ska komma hem så jag får säga till honom hur mycket jag älskar honom!

Nä usch nu vågar jag inte tänka på det mer, kommer ju få ångest attack igen!

Börjar tyvärr känna mig väldigt hängig, vet inte riktigt vad det är, hoppas jag inte börjar bli sjuk, men hostan hänger kvar och blir inte bättre, sen så känns huden väldigt känslig, varje gång nåt rör vid mig känns det som sandpapper mot huden.... till och med klänningen... sen är jag grymt tung i huvet.... Ska nog ta lite Kan Jang och sova en stund och hoppas att det går över! ;)

Sen ska jag ju till umeå i morrn, så inte säkert att jag kan blogga lika intensivt som tidigare, men jag ska försöka... Måste få ordning på blogga med mobilen! ;)



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

redo

2008-03-12 @ 09:43:44



Ja, så var jag klar för en sväng på gymmet. Ska bli så skönt efter maxmålet i går, plus att jag kan spöa Mikael lättare... Mwohahaha!
Tror jag blivit allergisk mot vårt skurmedel med, skurade ju golvet igår för att få bort alla doftspår från myrorna.. Hällde kanske i lite mycket för att få en fräsch doft hemma, men det började irritera jättemycket i halsen på mig alla fall... har hostat hela tiden, men det känns inte som sjukhosta, utan mer som att det är nåt som irriterar...

Jaja... det går säkert över nu då jag kommer ut och får lite friskluft!

See ya!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

God Morgon..

2008-03-12 @ 08:47:59



God Morgon alla glada!
¨Vaknade i morse och sprang direkt ut till tvrummet för att se om där fanns några myror, och till min glädje har jag nog lyckats blockera ännu en väg in! Mwohahah! Så Malin, du ser, tejp och hårsperj är väääldigt effektivt, om det inte var så att myrorna snabbt letade efter nya ingångar, men de stället jag blockerat där går ingen in igen! Som tur var så förstör inte myrorna nåt i hus, de äter inte trä eller nåt... Men Malin kanske hade rätt i det hon sa, kanske måste jag ta och gömma mig, jag som är så söt... ;)
En annan kul sak var också att min underbara Malin läst min blogg, Äntligen! För fördelen med att jag skaffade en var ju att hon skulle kunna få ha koll på mitt liv och få nåt att skratta åt, än fast vi inte pratas vid varje dag, så här har också jag en större chans att få lite kontakt med henne med.. För hon kan ju vara lite okontaktbar i bland... Men som hon vet så är det inget som förändrar nåt i vår vänskap, för jag förstår henne, min mamma är precis likadan så jag har växt upp med okontaktbara människor... Du vet ju att jag gillar dig lika mycket ändå, lill snuppan! ;)

Och sen så läste jag att Min älskade Patrik lämnat en kommentar... Han skrev att vi kanske skulle ta en shoppingtur då han kommer hem, att han skulle skämma bort mig... Längtar! Fast längtar mest efter honom!  Åh så kul, han tyckte nästan att vi inte behövde prata med varandra eftersom han redan visste allt som hänt mig i dag... Hmm.. kanske inte var så smart att skaffa en blogg då, jag trodde ju bara att jag skulle få ännu en anlidning att pratat om allt som händer mig, men tänk om det blir så att folk inte behöver ringa och prata med mig nåt mer, eftersom de redan vet allt om mig... Men då kanske samtidigt det är fler som kommer och höra av sig, eftersom då ser de sin chans att glänsa, eftersom de redan hört att jag gjort har jag inget att prata om och då får de prata hur mycket de vill.... Ja, kanske var ganska bra ändå..

Det roliga med bloggen är att jag aldrig behöver tänka på vad jag ska skriva, behöver ju inte fundera ut nåt bra, utan det bara strömmar ord ur mina fingrar, nästan så att jag inte hinner med själv i bland... Men det är grymt skoj!

Nä nu tänkte jag äta lite frukost, sen tänkte jag ringa och flörta med chefen om jag kan låna bilen, vi ska ju lix fylla den med grejer sen så det är ju bra att jag har den i stan då, tänkte ju fara på gymmet en sväng, grymt skönt att fara dit på arbetstid..;) och få betalt... Sen tänkte jag ju som sagt åka upp till mammas lägenhet och se om jag fixar att göra färdigt klänningen, just det, blixtlås måste jag ju köpa.. vilken tur att jag kom på det!

ha en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Äckligt!

2008-03-11 @ 21:21:30




Jaha, så hade man en hel koloni med myror hemma idag... Gud så äckligt! Jag kom hem, satte mig vid datorn och kollade lite, så killade det i luggen lite, tänkte att det bara var ögonfransarna som fläktade lite... men så fortsatte det och i ögonvrån såg jag att det var en myra som gick i luggen på mig... skakade bort den och vände mig om för att kolla om det fanns fler myror på golvet, och till min stora skräck såg jag att det myllrade av dem! I lördags natt då jag kom hem så var det också jättemånga myror inne, jag dödade dem och tejpade igen hålet jag såg att de gick igenom... Och efter det hade jag inte sett några, så jag trodde jag stängt dem ute... Men icke!
De hade en stor stig, från balkongen och runt mattan i tv rummet... de var hur många som helst, hade också en dricka på tvrumsbordet som de hittat och tyckte var mumma... där gick de upp på bordet och upp på flaskan och hittade  söt dricka runt korken... Så jag gick ner till Maja, min hyresvärd och frågade om de hade några myror, men det hade de inte... så hon följde mig upp för hon trodde inte på att jag hade så många som jag sa... "Men sandra! Matar du dem eller? Det är ju en hel koloni!" var hennes första uttryck... Nä sa jag, städade ju i söndags och skurade golven så jag skulle få bort alla "doftspår" .. Så tändevi lyset till köket, och där hade ju inte jag varit på hela dagen för jag är inte så intresserad av den delen av lägenheten i min ensamhet...;) Och till en ännu större skräck så såg vi att det var en hel hög med myror där, tydligen har jag sölat saft eller nåt där på golvet och det hittade de ju så klart och tyckte det var mums mums!

Hon berättade att de haft problem med myror här tidigare, då de hade en gammal balkong här som var helt invarderad av myror, men de trodde att de blivit av med alla då de rev den och gjorde en ny... Men tydligen inte... Så i morrn skulle hon ringa anticimex så får de ta itu med dem... för tydligen så hjälpte det inte att tejpa och spreja hårsprej på dem... de hittade bara ett nytt hål att gå igenom...
SUCK!

Men det värsta är ju att jag får sån fobi, rädd att de ska vara i sängen som i drömmen... men usch, Är den nån som har en säng över?

Nä nu ska jag ta och tejpa lite mer! Om inte annat kanske jag ska ta och bo i mammas lägenhet nu då hon är borta över helgen...!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Sygalning

2008-03-11 @ 19:57:04

image14


Jaha så har den här dagen gått med... Var på jobbet typ 1 timme, sen for jag och köpte lite fika och åkte upp till mamma... Eller jag skulle göra det direkt efter att jag slutat halv 11, men så fick jag åka på ÅBA och boka tid för att byta bromsbeläggen, eftersom den lampan började lysa i dag så fort jag bromsade, och bromsarna har tjutit väldigt mycket på sistone, sen ska de också fixa dörren som aldrig går att öppna utifrån, och dimljusen som nån har skurit ut två hål i glasen... Skumt.. Fick också syn på en söt liten peugot 206 rc för bara 109 900:- , "åh vilken söt liten bil tyckte jag" bara för att kolla vad säljarn skulle göra för att försöka sälja den till mig, men det enda han sa var, "ja det är en nätt bil".... Kommer nog få svårt att sälja den om han inte försöker lite mer....! Men men det gör ju inte mig nåt...:P

Sen när jag var där så ringde chefen och ville ha skjuts ut till Vårby och hämta sin bil, så fick jag ju lov att göra det, jag hade ju trots allt betalt... Sen fick jag äntligen åka till mamma, men då var klockan typ kvart över 12.. Så fikade vi och hade hemskt trevligt, sen tog jag fram mitt fina påslakan som jag bestämt mig för att göra en klänning av, så hjälpte mamma mig med lite råd hur jag skulle göra sen så gick det nästan som på räls.. :P





Har gjort hela överdelen alla fall, bara kjolen kvar nu, det blir i morrn, sen är jag en snygging utan like... Stolt! ;) Den röda färgen blir grymt snygg till sommarn då man är lite brunbränd.. Så min plan är att jag ska hinna göra den färdig till i morrn innan kl 16.00 så jag hinner fara och visa mamma den på butiken innan hon åker till stugun eller vart det var...
Sen fick jag en ny klocka (äntligen) och ett jättefint halsband av mamma som hon inte ville ha... riktigt Sandra över dem..




Sen kom Anders och så åkte vi till Max och åt, ( jag vet, max ofta... men vad ska man göra?) Så i morrn bitti blir det gymmet så det jämnar ut sig... Och där träffa jag min söta frisör, Anders tror jag han hette, ja ja, alla fall så börja jag fundera på hur jag ska klippa mig nu, tänkte att jag kanske ska förga håret nån nyans ljusare och kanske med nån fräsig färg i håret som typ nån lila toss här och där eller nåt... Skulle vara kul.. Men han får hjälpa mig med förslag, Litar ju på honom, förra gången så somna jag ju i stolen... :P men hur kan man låta bli, men massage i stolen och han som masserar i håret.... Aah, det är ju så gudomligt. Åh vad jag längtar nu.
Jag och mamma tänkte att vi skulle gå dit samtidigt då vi fått lön, Tycker det är så kul då vi kan gå samtidigt ... 

tror att min blogg blev en riktig succé igår, hade 117 besökare... Ganska kul! ;) synd att det inte blev lika många kommentarer, de är ju grymt kul att läsa...! Men det kommer det med hoppas jag! ;)
Tack för alla jag fick alla fall, bara en massa söta och smickrande kommentarer än så länge, me like..

Nu ska jag sätta mig och se på "the Gossip girl" också en jättebra serie, med mycket kärlek... Mysigt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Saknar...

2008-03-11 @ 08:52:43

image13

See I'm all alone tonight with just a memory
And baby you're a million miles away
I can't take another day
If I ain't got you, I ain't got anything
It just don't feel the same, no
If I ain't got you, oh
And if I ain't got you, I ain't got anything
Can't even feel the pain
No, if I ain't got you, I don´t want anyone else
You´re my everything!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

morgon...

2008-03-11 @ 07:57:54

image12


Jaha så var det morgon igen... Ska strax åka på jobbet.. Bara för en liten stund, ska dra lite silicon och vara med på besiktningen... Sen har jag nog inget mer att hitta på så verkar som att jag tyvärr måste gå hemma igen... med fullt betalt... Åhh vad jobbigt! ;)
Ska nog åka till mamma sen och se om jag kan sy min klänning jag funderat på, man är ju så grymt snygg i klänning så det är bra med flera, sen rött gör ju alltid succé! 

Har verkligen sovit jättedåligt i natt... oroligt och bråkat med sängkläderna, sen vakna jag av att sängen brakade ner genom golvet och ner till grannens källare, så fylldes sängen med myror och dom var verkligen överallt, det bara krylla av dem! Skitäckligt... Sprang upp ur sängen och skakade av mig allihop, började stampa som ett tok för att döda dem, så tände jag lampan och såg att allt var som vanligt... jag hade bara drömt  alltihop, men det var så verkligt, för jag vakna ju, men halvsov ändå, men jag såg alla myrorna där i mörkret.... men så när jag tände lampan var det som att jag vaknade helt..

Men så här är det ofta, speciellt då inte patrik är hemma så har jag hemskt mycket mardrömmar.. och de är så verkliga... men men... bara ännu ett samtalsämne... :P

Nu ska jag gå och göra mig lite frukost och sen ska jag på joppet....
Ha en bra dag!
Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()

Middag

2008-03-10 @ 19:26:55

image11


Älskade mamma bjöd mig på middag i kväll med Anders och Magnus, Vääldigt trevligt eftersom jag hade så tråkigt här hemma... Så fick jag prata av mig lite och ge dem ett gott skratt, jag har alltid lika kul då jag är där, och tror faktiskt att de har kul med, så länge det inte blir för ofta...! :P
I morrn ska jag fara och jobba alla fall, så nu är det slut med ledigheten... Men men... man ska inte ha det för bra då blir man bara bortskämd, det är ju trots allt skönt att göra nåt! ;)

Fortfarande tråkigt att jag inte får fira kvällen med min älskling, men det kommer det med... På lapphotellet förhoppningsvis...;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

..

2008-03-10 @ 15:02:17

glömde ju att om ni vill läsa det underbara repotaget om oss, så kan ni gå in på www.tidningen7.se

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Kändis!

2008-03-10 @ 14:57:23

image10


Sen så har jag ju varit med i Tidningen 7... Bara lite stolt!

Malin och jag skulle vara med i tidningen Golv till Tak, och de intervjuade oss via telefon och ville att vi skulle maila dem en bild då vi jobbar, och gissa om inte en fotograf råkade gå förbi just då, Vi flörtade lite med honom om inte han kunde knäppa nåt kort till oss som vi kunde skicka till GTT, och då visade det sig att han jobbade för tidningen 7 och sa att han kunde ju behålla bilderna så skulle han höra av sig lite senare så kanske de skulle göra ett reportage om oss, de enda tjejerna i branchen som tagit GVK cert p å10 år eller vad det nu var... Så ringde de förra vecka och intervjuade oss, och vips så en dag då jag gick in på Ica kvantum så stod det en tjej där och delade ut gratis smakprov på Extras nya Pastilles... Var just på väg att ta en ask då jag såg stället bredvid henne fullt med tidningen 7, och där var jag och malin, på första sidan... Och då blir ju min första högljudda kommentar;
-Mäh, det där är ju jag! skrek jag högt så alla hörde, (inte alls med flit så folk skulle lägga märke till det bara blev så) 
och det roliga var att jag hade precis samma kläder på mig den dagen... haha... efteråt kände jag mig nästan som hon i reklamen, hon som varit med på en reklampelare också sätter hon sig på en bänk framför den affishen och har samma kläder på sig bara för att folk ska känna igen henne....  
Haha.... Men det var grymt kul! Så jag tog med mig en hel hög med mig också köpte jag lite fika och gick upp till pappa på kontoret så fick jag sitta där och glänsa lite med... satt vi och fika och beundrade bilderna! Han är ganska stolt tror jag! ;) Jag och pappa.... Han är underbar !

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()

Moon sparkle

2008-03-10 @ 14:02:00

image5


Ja så fick jag lite att göra efter att ha sett "Våra bästa år" , Där Marlena var på väg att mörda underbara Alice, ( jag vill bli som henne då jag bli gammal) men så fick hon se spöken från alla hon mördat och nu hoppas vi att hon ska ta sitt förnuft till fånga och inte döda henne, Sami tänker döda John för att han anklagar hennes mamma för att vara seriemördare, och nu ska tjejen som Sean hjälpte då hon var gravid döda Belle för att hon vill ha Sean själv... Det är ett sånt virrvarr och sån svartsjuka så man kan bara inte låta bli att se det! ;)

image6


Men som sagt så har jag tråkigt här hemma, och efter att ha sett på Rihannas musikvideo "Pon the replay" blev jag sugen på att göra en "lock a like"...
image7

Kanske inte lika snygg men... petig da!

image9


Men då jag får lön denna månad ska jag gå till frissan, jag och mamma, och då ska jag höra om de kan visa mig hur jag ska göra för att få till såna här lockar, det är såå grymt snyggt!
Hon är min förebild just nu, älskar hennes utseende och hennes musik!

Permalink Smink och skönhet Kommentarer (3) Trackbacks ()

Äntligen!

2008-03-10 @ 13:07:16

image1

Ja så har jag skapat min egna blogg där jag får glänsa som den stjärna jag är!
Hade skrivit ett långt inlägg med massor av bilder, men tydligen var jag inte så haj på det här så det försvann så jag får börja om, därför blir det inte lika utförligt skrivet som det var tänkt!

Är i alla fall ledig i dag, hemma med fullt betalt för att vi inte fått grejerna än så det finns inget vi kan göra än.. Men det är ju inte jag så ledsen över...;)
Sen blir det full rulle i umeå, ska ju dit och renovera lägenheter och annat pyssel  så det blir hemskt trevligt! Speciellt med tanke på att jag får träffa min söta! Min egna Malin, Saknar ju dig!


image4


Sen så firar jag och min älskade Patrik 5 år i dag! Tack för denna underbara tid tillsammans med dig, och jag vill så gärna spendera resten av mina år med dig! Du är allt jag vill ha, alldeles underbar!
Tyvärr får jag inte fira med honom, han är ju i Norge och jobbar och tjänar storkovan, så han kan skämma bort mig sen då han kommer hem! Jag älskar dig så mycket Patrik!

image3


Nä nu ska jag gå och se på "Våra bästa år" som jag får chansen att få en uppdatering av nu då jag är hemma! Älskar verkligen den serien, den har allt, drama, action, thriller, komedi, kärlek, övernaturliga, ja verkligen allt man kan ha i en serie, har sett den hela mitt liv av och till tror jag! Det är som en barndomskompis, den har alltid funnits där! Helt underbar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0