redan torsdag

ja dagarna flyger iväg, och nu är det bara 1 månad, 1 dag och 13 timmar
kvar till Julafton!!!

Igår var jag med finaste Erica och hjälpte henne med att
göra material till hennes teorilektioner på ridskolan,
mysigt att äntligen få umgås lite,
så älskar jag ju att pyssla!!
Hon bjöd även på lunch på Matcompaniet,
mycket uppskattat!!!
Önskar så att vi kunde ses oftare!!

Sen var det dags för jobb, 15-20

Idag har jag suttit hela morgonen med att göra en ny design till
vår sminkblogg!!!
Men man blir ju helt snurrig av alla koder och siffror!

Nu ska jag se klart våra bästa år,
sen ska jag sminka mig inför jobb ikväll,
sen blir det gymmet ikväll, förhoppningsvis hoppas Magda på med,
men hon hade sån träningsvärk idag så jag vet inte hur det blir..
Men jag ska dit alla fall, min träningsvärk är mycket mindre idag än igår!!!

Kanske till och med går på spinning också,
måste få igång flåset nu!!

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0