Maskerad!

Hej hopp!
Söndag igen och veckorna bara springer iväg,
snart är det första advent!!
Igår hade vi alla fall Maskerad!

Var inte så många som kunde hänga på,
men blev alla fall Jag, Patrik, Maggan, Morran, Magda, Ali, Heidi och Frank
En riktigt trevlig kväll blev det,
mest blev det sminka, men det var så kul!

























Ja det var lite bilder från gårdagens sminkningar som jag gjorde (utom heidi)


Hahah, men vi hade en grymt härlig kväll tillsammans!
Världens bästa syster,
så otroligt glad att jag har henne och den kemi vi ha tillsammans!
Alltid så roligt tillsammans,
låt oss alltid ha det vi har!!!
Älskar dig!

NÄ nu ska jag se PanAm med min älskade man!


Kommentarer
Postat av: syster

Klart vi ska ha det så! Maskerader i pensionsåldern även! Älskar dig

2011-11-06 @ 21:33:46
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0