hej hopp

här händer det lite,
men inte i mitt liv, det rullar på i snabb fart och snart är det jul!!
Jobbade lång dag igår, och så dansträning på det!!
Jobbar sen kväll ikväll med, och i morgon,
hade tänkt åka på gymmet idag innan jag jobbar, men jag vet inte om jag orkar,
har massor att göra härhemma med...;)

jag funderar på att kanske skjuta på det till i morgon,
vi får se, är ju några timmar kvar tills jag börjar så jag hinner än!

Om inte annat så ska jag på Body Combat på torsdag,
få jobba på flåset lite!!



Så stal jag en bild på min vackra lillasyster!!
hon är verkligen sann skönhet,
hon behöver inte massa smink och krusiduller,
snygg i allt och alltid så underbar!!!
Jag är så otroligt glad att jag har henne, och att jag får vara en stor del
av hennes liv,
tänker tillbaka 2 år, då jag var förtvivlad över att hon skulle flytta
till stockholm, det kändes verkligen som en del av mig flyttade, ett stort hål,
jag är så glad att hon kom hem igen, och gjorde mig hel!!
Utan dig är jag inte densamma!!
Du är underbar, rolig, fantastiskt vacker och min (alldeles egna) lillasyster!!!
jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: maggan

du är för underbar fina syster, jag älskar dig också och jag ska ingenstans längre:)

2011-11-15 @ 13:13:24
URL: http://so-square.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0