Onsdag

God kväll alla fina!
Heltiden fortsätter för min del, jobbar och jobbar,
men har kommit in i det nu så är inte så trött längre..;)
Dammsög faktiskt hela huset i morse, städade och duschade innan jag åkte till jobbet!
Så en hel dag på FIN är över, i morgon är det MUS som gäller för hela slanten,
och tror faktiskt jag har ganska många kurser, så blir kul att få sminka massor igen..
Känns inte som att jag jobbar så mycket på MUS numera, så man uppskattar det lite mer!

På fredagkväll ska jag ha en Möhippa på FIN, de ska fota till en kalender som
de ska ge till maken sen,
kommer bli superkul!
Så på lördag jobbar jag hela dagen på MUS och sen ska jag vidare och sminka
Erika Delén och hennes vän inför klassträffen,
så är det ju eurovisionsong contest så det blir förhoppningsvis
schlagermys med Erica och våra nyfunna vänner!...

Och Patrik, han har drabbats av bilotur..Haha!
Han skulle hämta mig efter jobbet, då gick inte bilen igång hos hans far,
trodde det var soppatorsk,
så då tog han Lisbeths bil som startade fint,
vi åkte på BK och åt, sen när vi skulle åka så starta inte den,
vi kunde ju inte be Roger komma och hjälpa oss heller eftersom han inte hade nån
soppa i tanken,
så Mamma fick komma och köra oss ut till Gullänget,
där skulle han ta den andra bilen för att försöka få igång den vi hade kvar på parkeringen...
så efter att de tankat och skulle köra iväg så startar den ändå inte..
Kom inte ihåg vad han sa att det var för fel,
han sa det samtidigt som jag såg på Greys,
men lite komiskt ändå!

Själv har man en ´ängel bakom mig som knuffar mig i rätt riktning´,
måste ju säga att jag har det fantastiskt bra,
oftast så blir det som jag vill eller bättre,
jag har en underbar familj, fantastiska vänner,
2 jobb som jag verkligen gillar att gå till,
har aldrig behövt vara arbetslös,
Jag har ett fint hus som jag stormtrivs i,

allt sker av en mening, allt hänger ihop,
jag har alltid trott på karma, att om jag gör nåt bra så får jag nåt bra tillbaka,
som man lär ska man leva,
till exempel som nu,
då jag fick mindre timmar på MUS eftersom Maja måste få jobba ikapp lite,
så blev det mer på FIN då Anna-Carin måste jobba i Östersund,
och Jessik är med sin man,
som jag ber för varje dag ska få bli frisk.
Och även om det på ett sätt är som ordspråket,
den enes död den andres bröd,
så känns det mer som att det var meningen att jag skulle få mindre timmar
på MUS så jag skulle kunna ställa upp och hjälpa till på FIN nu då det verkligen behövs.
Det finns en mening med allt

Ja jag tror verkligen att jag har en ängel vid min sida,
och jag önskar så att jag kunde låna ut den till Jessika och hennes Håkan
nu, för att se till att allt ska gå bra, att han ska bli frisk.



men nu ska jag se på Greys Anatomy, och sen Off the Map!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0