Frustration!!!!

Gaaah!!
Jag blir såå less,
här har jag gått och längtat hela dagen efter bläclpatronerna som jag
beställde från Inkclub igår,
för att jag skulle kunna skriva ut bilder från bröllopet,
så när jag får dem och öppnar för att sätta in så är det FEL!!

Jag blir helt knäpp på skrivaren!!
Dessutom köpte jag så klart 10pack,
så chansen att jag får byta är liten!!!!!!!!!!!

Så nu sitter jag här, arg och elak,
iriiterad jag som hade sett fram emot att få skriva ut massa bilder ikväll!!
så sitter katterna och skriker sig hesa...
Nä fy vad less jag blev nu,
nu finns det inget som kan rädda den här kvällen,
ska nog gå och lägga mig,

hoppas att det känns bättre i morgon när jag ska på gymmet,
och sen förhoppningsvis hinna med en dejt med pappan
innan jag börjar jobba på fin 14.00
och sen fortsätta på modevisning för klädhantering!

nä, God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Noatina

Great site keep up the good work

2011-06-10 @ 07:18:07
URL: http://noatina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0