Tänkte bara tipsa om en fantastisk växt, h...

2011-06-27_19_39 (MMS)

Tänkte bara tipsa om en fantastisk växt, helt odödlig, heter typ jätteslide, och är buskarna som jag slet bort till rötterna i början på maj! Nu 2 månader senare är de nästan 2,5 meter hög och tät som en vägg! helt sjukt att det finns något som kan växa så! Så säg bara till om ni vill ha en planta! Har alla fall klippt gräset, krattat ihop det, tvätta 2 Maskiner och bytt sängkläder, duschat och nu sitter jag och myser framför tvn och kärleksfilm! Jobbar på fin i morgon med, 12-18 så blir det att åka och foga köket hos ilkay som jag kaklade igår, och så ska jag förbi hos Christer och Mona och dra silicon i köket där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0