Tjo!

Här händer inte så mycket när inte jag gör nåt ser jag...;)
Tänkte lägga upp bilder från mobilen nu!


7/7 kl 19.00
Picnic med Maggan, Linda och hennes vän
Orup underhöll medans








Mycket trevligt!




Grillkväll i Stugan med Linda Ung,
Mamma, Maggan, Angelina, Linda och Erik



Maggan var förste grillmästare




På väg att ta kvällsdopp!
23,00 och det var 26grader varmt i vattnet!!
Underbart!!!



Maggan och jag innan doppet



och efter, lycka!


Så var jag till Pappa på hans udde,
där de har stugan,
vi åkte ut med båten en sväng med,
Så otroligt mysigt det är där!







Jag var otroligt nöjd att sitta där med pappan,
glida fram över vattnet...



Pappa är rätt nöjd med!!



Så har vi varit ute och cyklat massor,
till Statoil, Nyänget och bara runt kvarteret





Fest hos Maja


Biomys i Umeå med Daniel och Madelen
Transformers i 3D!!!





Och den godaste efterrätt jag ätit på länge!
Grillad färsk annanas,
kokosglass och grädde,
vitchokladtopping och en kokoskaka!!!
Snacka om sommardröm!





Så kom Micke och Emilia hem i veckan,
så vi var på Il Romanos (?) på sjögatan,
lätt godaste pizzan i stan!!!

Så satte vi oss på Public och kolla på folk



Micke och Emilia har förlovat sig med!!
Så otroligt kul!!!



Så måste jag ju få tycka synd om mig själv lite...
sprang nerför trappen igår och hoppade åt sidan vid sista steget
istället för att gå rakt ner,
så fastna jag med lilltån på kanten av trappen och bröt den utåt..



(ursäktar mina otrevliga tår, men orkade inte måla naglarna
för att kunna fota.)

Min lilltå har svullit som en lite potatis
och är alldeles lila,
superont!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0